Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. július 25., péntek

Felvételt nyert....




....a Szegedi Egyetem Természettudományi karára, jött az sms tegnap este 9 felé a lányomnak. Nyolckor tették nyílvánossá a ponthatárokat, a tv is evvel foglalkozott, én is.  Újra tanul, ez megy neki. Én azt hittem 28 éves korára már stabilan dolgozni fog, sokan hittük ezt szülők. Nem tudok erre mit írni, mert kivontam magam abból, hogy tanácsot adjak az életútra segítségül. Ami 30-40 éve biztos sikerre vezetett, az mára nem állja meg a helyét. Segíteni úgy tudok, ha együtt örülök az örömének, ezért ma reggel elmentem a cukiba és vettem egy ünnepi tortát. Kedves és nagyon finom. Nagyon köszönte. Már azt is tudjuk mit kell venni a családnak karácsonyra közös összefogással. A három részes anatómia tankönyv, ami még a hajszálereket is részleteiben bemutatja 42000Ft. Húúúú!
Azután ünnepi ebédre spenótot főztem, mert abból rengeteg van a kertben. Evvel ellentétben most nő az első cukkini, azt is én poroztam be, mert mindegyik elenyészett ami növekedésnek indult.


Elajándékozgatom a pomponokat, így újra és újra készítek újakat. Nagyon tetszik nekem kétféle színt összefogni és abból tekerni. Mindig valami jó sül ki belőle. Nem is tudom abbahagyni, mert még ilyet is, meg olyat is...
Várom most már az őszi mintákat a blogokon.

13 megjegyzés:

Jucus 2014. július 25. 21:22  

Óóó, hát akkor nagy gratula!
Nagyon cuki a torta! :o)
A pompomjaid meg nagyon tetszenek!

Unknown 2014. július 25. 21:27  

Drága Jucus. Köszönöm!

Soleil 2014. július 25. 23:54  

Gratulálok a lányodnak!

Anette kincsei 2014. július 26. 2:12  

Szivbol gratulalok!!! Sok sikert kivanok neki!!!

erdoseva55 2014. július 26. 7:28  

Hát igen! Sosem nőnek ki a diák korból! Én is örülök Veled, mert ez nagyszerű hír!Szeretettel gratulálok ! Egy kicsit majd Te is visszamész az izgulós korba: " jaj, csak sikerüljenek a vizsgái" izgalmába.
Én legalább is így voltam vele. :)
Biztos klassz időszak lesz, az anatómiai könyv pedig nagyon értékes, nagy hasznára lesz. De nagyon nehéz tantárgy is . Sok sikert, örömöt kívánok a tanuláshoz a lányodnak! <3

Laucica 2014. július 26. 19:01  

Ó, de mennyire egy cipőben járunk a lányoddal! De hát tudod te azt. Nagyon kívánom, hogy sikerüljön, amit eltervezett, az első lépés már megvolt! Gratulálok!!

Névtelen,  2014. július 29. 1:14  

Gratulálok a sikeres felvételihez! Milyen szakra készül a lányod?
Minden jót a vizsgákhoz, legyen öröme majd a megszerzett tudás használásában!
Brigi

Unknown 2014. július 29. 1:43  

Brigi: biológia, majd második évtől mikrobiológia

Erika 2014. július 29. 15:01  

Gratulálok a lányodnak, kiérdemelte a tortát:)

Palkó 2014. augusztus 3. 20:37  

Szívből gratulálok a lányodnak!
Manapság így mennek a dolgok, azt hiszem... :)