Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. július 21., hétfő

Folytatnám az előző bejegyzést és egy könyvről


Kicseréltem a nyomtatóban a patront és láss csodát! Minden világosan látható. Nekem a spórolás, hogy így is jó lesz, ráfizetéssel zárult. Újra nyomtattam a 32 oldalt és ezt most remekül látni, könnyebb dolgozni!


Már kacsáim is vannak a patak vizében.


Vettem szombaton sárgabarackot és be is főztem lekvárnak. A piacon voltam és ott mindig van egy lengyel árus, tőle vettem fehér hímzőfonalat. Meg vagyok őrülve a festéssel való kísérletezéstől! Most már tudatosan a téli képek olajzöld-türkiz fenyőire és a mézeskalács barnáira koncentráltam. Meg egy kis kaland a színekkel... Lefényképeztem szabdalás előtt és utána, hogy senki ne tekintse csodának a függönykarikán látható eredményt. Bizony, egy fonalat több színbe mártva, majd ugyanezeket egymás mellé rakva születnek a csodák. Hosszú időbe telik kigubancolni a fonalakat. Tegnap közben Poirot felügyelőt hallgattam, de annyira koncentráltam a munkára, hogy nem is értettem ki is volt a gyilkos. "Neszpá?"-azaz érthető, kérdezi sokszor, ennyire emlékszem.
Pár napja ránéztem egy megrendelői oldalra, már csak az őszi és Halloweenes képek vannak a címlapon. Igen, egy hónap és itt az ősz. Most még nehéz elképzelni, mert rettentő meleg van.


Na és egy csodakönyv! Ma hazafelé bementem egy könyvesboltba ajándékot vettem. Könyvet, persze és mikor kifizettem és jöttem ki megakadt a szemem A macska működése című, inkább füzetszerű kiadványon:



Szóval. Elsősorban Verának üzenem, hogy helytelen a cica fenekébe dugót tenni vagy pillanatragasztóval orvosolni a macskaalom problémát. ( Nem mintha Ő ezt tenné.) Helyes viszont vastagon teríteni az egész házat, jó bokáig vastagon. Mármint alommal.


Macskaetetés, immáron minden cicatulajnak: kínálatként cukrozott egér, csokis egér, a pihenőhelye felett friss tej infúzióként. De nem vénába, szívószállal a szájába és a többi. A könyv még rengeteg hasznos információt tartalmaz. Annyira bájosnak találtam, hogy megvettem a lányomnak...., meg egy kicsit magamnak is.

10 megjegyzés:

Fáni 2014. július 21. 20:23  

Igen, a spórolással már én is jártam így néhányszor. Olyankor megfogadom: Soha többet, ....és mégis beleesek ugyan abba a hibába. A képed csodálatos, a fonalak gyönyörűek. Kár, hogy nálunk nincs ilyen fonalas, mert én is vennék jócskán, és próbálkoznék. Nagyon szeretem, amikor alakulnak a fonalak. Én a Puppetssel szoktam próbálkozni. Erről jut eszembe, megyek is és veszek néhány motringgal.

Unknown 2014. július 21. 20:32  

Helyes, vegyél és mindent bele!

Vera 2014. július 21. 21:26  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Fáni 2014. július 21. 23:21  

Már kint van az oldalsávomon a Pinterest logó, nem sikerült megnézni?

Névtelen,  2014. július 21. 23:33  

Ég és föld a régebben nyomtatott és a friss mintaív között! Jó tervezés a kép, most látszik: nem pixeles, átlátható. :) Hatalmas munka.
Lelkiismeretes háziasszony vagy, én nem tudtam rászánni magam a befőzésre ebben a hőségben. Remélem igazad lesz, és augusztus 20-a után már elviselhetőbb lesz az idő, jöjjön az ősz! :)
Brigi

erdoseva55 2014. július 22. 7:28  

Én is sok barackot főztem be, az idén kipróbáltam sárgadinnyével párosítva. Nagyon finom lett!
A fonalaidat megcsodáltam, gyönyörű karácsonyi színük van:)
A könyved nagyon kedves, szórakoztató lehet olvasni :)

Anik 2014. július 22. 13:59  

Szia Bea!
Nagyon szépen alakul a képed! Ez ugyanaz a kép, ami idén első helyen végzett a camponás kiállításon? Nagyon-nagyon szép!

Palkó 2014. július 22. 20:05  

Gyönyörű ez a kép! - még mindig nagyon tetszik :)
Hétvégén én is sárgabaracklekvárt főztem :)
A fonalaid fantasztikusak! Örülök, hogy sikerült találnod fehéret! :)
A cicás könyv pedig édi... :)))

CathlenKata 2014. július 23. 9:10  

Csodás és hatalmas ez a kép! Méltán nyert a kiállításon.

Osztott fonalat vehettem volna hatalmas motringba én is a piacon , olyan fél vagy több kilós 1 adag, és olcsó is, csak épp fehér nem volt:-( Barnától a szürkéig minden más igen. De ha l
tok veszek ....
A cicás könyv meg aranyos lehet:-)

Unknown 2014. július 24. 17:50  

Sajnos az idei kiállításról lemaradtam, de ez a kép nyert valóban.
Kata: hatalmas motringban? Hú, olyat én is keresek.
Évi: láttam a képeidet!