Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. július 31., csütörtök

Függönyt varrtam


Ló, lovas kocsival, utasaival készen.  Hurrá!


Kicseréltem ma a régi függönyeimet. Az egyikből le kellett vágnom, hogy az ablak elé szerelt polcnál ne legyen hosszabb. Lebontottam a szegélyt, amivel méretre lehet húzni a tetején és újra varrtam. Nagyon örülök neki, nekem most újdonság a fehér függöny frissessége, mert a régi már inkább világos barna volt. Egy idő után elszíneződik, de még nem dobom ki sokáig, mert ettől függetlenül nincs semmi baja. Na de most végre rászántam magam. A képet nem is emiatt mutatom, hanem lásd: még mindig ilyen a mikulás virágom!!!! A látványával olyan mértékben vagyok betelve, hogy az idén nem veszek karácsonyra. Még talán addig is kitart.


Új függöny, akkor még valamivel feldobom a két ablak közötti részt az étkezőben. Régóta álltak ezek a poháralátétek a szekrényben és nem tudtam hova tenni, hogy a látványukkal díszítsék a lakást. Aha! Gyurmaragasztó!



Ki ne szeretné ezeket a régi coca Colás reklám fotókat?

11 megjegyzés:

twinpeakprimitives 2014. július 31. 20:05  

I am not Coca Cola lover but its stickers look fantastic on the wall!
Your stithing looks so lovely too!

Fáni 2014. július 31. 20:46  

A kézimunkád gyönyörű, a virágod csodálatos. Szuper jó a díszítési ötlet.

Vera 2014. július 31. 20:59  

Nagyon szép ez a hímzés... és a virágod.. és még mindig milyen gyönyörű...Tudtad hogy az elefánt szerencsét hoz? és nálad ráadásul egy egész csorda fel felé tartó ormánnyal...

Unknown 2014. július 31. 21:03  

Hű de jó! Egy egész csorda szerencse!

Rita 2014. július 31. 21:38  

Jó, hogy előkerült a dekoráció! A képed csodás!

amilgade 2014. augusztus 1. 10:43  

A kép nagyon szép, tetszenek a színek. Hogy neked milyen jó ötleteid vannak??? Nekem eszembe sem jutott volna. ;-)

Zsimama 2014. augusztus 1. 13:59  

Nagyon szép a hímzésed! Nekem még soha nem maradt meg ilyen sokáig a Mikulás virág.

Névtelen,  2014. augusztus 2. 0:35  

Milyen sokat alkottál, és sokfélét, több technikával! Az előző bejegyzés tudósain még most is mosolygok. :D Mikulásvirágod egy igazi túlélő a nyár közepén. :)
Brigi

Cimpulusz 2014. augusztus 2. 10:09  

Vhol van egy nagyon jó régi Coca-Cola plakátos (ha jól rémlik plakát) xszemesem, előkurkásszam neked!?;)

CathlenKata 2014. augusztus 2. 13:37  

Húú nagyon szépséges nálad minden!

(Néztem fehér fonalat, de olyan árat kértek érte amiért DMC.-t kapok :-(
Csodaszép optikailag fehér ami szinte világított még a napsütésben is. De kínai osztott, és 200/db áron akarták adni. Aha, de nem nekem..... igaz elvileg neked nézegettem a piacom hátha van. Gondolom ennyiért neked sem kell. Sajnálom )

Palkó 2014. augusztus 3. 20:39  

Gyönyörű ez a képe!... meg a függönyöd, virágod és konyhád is :)))