Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. július 28., hétfő

I love Science-Scientist


Sorban: Darwin, Einstein,Newton,Marie Curie és Tesla a tesla tekerccsel. A lányom talált rá a képre és kérte. Szerintem én soha nem jöttem volna rá, hogy a kép őket ábrázolja. Mindegy. Könyvjelző lesz belőle.


Hajat festek. Visszavonták az évek óta kedvenc színem. Megszűnt a márka. Most megint kísérletezem. Ez nagyon szép, talán maradok is ennél. Hosszú időt fektettem a megfelelő szín megtalálásába, újra kezdem.


Anyák napjára kaptam ezt a törpe rózsát és most újra virágzik kiültetés után. Szép keretet ad neki a minden évben újra nyíló igénytelen apró virág. Lehull a magja és ültetés nélkül minden évben ellepi az apró kertemet és én hálás vagyok neki.

4 megjegyzés:

Erika 2014. július 29. 15:04  

Aranyos ez a minta! Einstein és Newton talán ment volna:)

erdoseva55 2014. július 31. 20:03  

A fehér virág a tatárvirág! nagyon szeretem, mert nincs vele semmi gond. És szép is :)

amilgade 2014. augusztus 1. 10:42  

Na a hajfestékkel én is mindig így járok. Utálom ha kivonják a régit!!!!!

Palkó 2014. augusztus 3. 20:38  

Ezért nem festetem a hajam.... na jó, nem ezért, hanem mert allergiás a fejbőröm valamelyik összetevőjére, mindenesetre előtte én is küzdöttem a problémával.

Elkérhetem ezt a mintát? Az én fiam is nagy kémia-fan, kihímezném neki karácsonyra :) Köszi!