Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. augusztus 19., kedd

It's snow cold


Díszpárna lett belőle. Így könnyű eltenni, elővenni télen. Gondolkodtam, hogy maradjon-e már most, de túl korai.


Minden áruházban tanszereket vásárolnak a szülők gyerekekkel. Olyan szép dolgok vannak, öröm iskolásnak lenni. Én is vettem két füzetet a lányomnak.


Ez az egyetlen szép virág most a kertemben. Az eper az idén folyamatosan terem. Nincs sok, de ami van gyönyörű nagy. A paradicsom pár napja ontja a termését:


8 megjegyzés:

Rita 2014. augusztus 19. 19:15  

A fülvédős hóember csúcs!

Palkó 2014. augusztus 19. 21:11  

Nagyon szuper lett! A hóemberek aranyosak, a fenyőfák ezzel a fonal díszítéssel igazi havasnak tűnnek... :)
Azért jó, hogy még nem hagytad elől... egy-két hét nyár, jó pár hét szép ősz jó lenne még... bár valószínűleg nem lesz olyan szerencsénk, mint tavaly ősszel... gyönyörű volt! :)

Edit 2014. augusztus 19. 21:13  

Tök jó ez a hóemberes dísz, ez a különleges fonal nagyon feldobja. :)

Unknown 2014. augusztus 19. 21:21  

Igen, még én is pár hét 25 fok körüli napi hőmérsékletet szeretnék.

Vera 2014. augusztus 20. 12:47  

Szép lett... és miért ne lehetne elől, ha tetszik? vagy majd télen jó lesz...Bár én azt gondoltam ez is táska lesz.... nagyon értesz hozzá...

Jucus 2014. augusztus 20. 19:56  

De helyes a kis téli párna! Füzetből sosem elég, el tudok én is csábulni egy-egyre :o)
Az a virágka nagyon szép! És az a sárga érdekes formájú paradicsom nagyon helyes! Finom?

Névtelen,  2014. augusztus 22. 20:57  

Ez a varrományod: cuki! :) Végre az idő is finom, nemcsak a gyümölcsök-zöldségek - ez utóbbiakat mind imádjuk a nyárban, azt hiszem. Virágaid szépségesek. Az előző bejegyzéshez: férjedet Isten éltesse! A tortákon azóta is kuncogok. :D
Brigi

Unknown 2014. augusztus 23. 16:59  

Jucus: A sárga fürtös paradicsom húsosabb, mint a piros, de az íze ugyanolyan.