Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. október 23., csütörtök

Dobozok készültek ma






Marci pihen. Így meg úgy.



A ház készen. A fenyő szalagrózsát kapott és antik gyöngyöket. Elhatároztam, hogy a mintán szereplő sok fenyőt különbözőképpen díszítem fel. De nem merem, mert félek belecsúszok a giccses változatba, így a fehér fenyő kap szalagrózsát dísznek, a többit csak hímzem. Vagy nem, még nem tudom.


Több mint egy éve vár rám a dobozka, amit kaptam. A gombokat féltem, kirakom, elteszem, egyik zacskóban, másik üvegben és egymásra halmozva félő, hogy összetörnek. Egyik dobozba a zacskósak, másik dobozba az kis üvegesek kerülnek. Nyűglődős volt a mai nap a borús időjárás miatt és valamit kellett kezdeni. Belejöttünk a munkába, bár én csak szabtam az anyagokat, a lányom ragasztotta. Korbácsot vettem a kezembe és hajtottam! Vicc. Most már örülök, hogy kész lett.



Teteje és alul az oldala. Vásznat ragasztani nagyon jó és a szalvetták a tetején is jól sikerültek.




Az alsó doboz glitterspray-vel lett befújva. Avval már vásznat is fújtam. Nagyon szeretem használni.
A hatalmasra nőtt mikulásvirágomat az ablakban szintén evvel teszem ünnepivé, mert piros levelet hozni biztosan nem fog.

12 megjegyzés:

Rita 2014. október 23. 21:58  

Az a sütis doboz!!! Rendesen összefutott a nyál a számban!

Névtelen,  2014. október 23. 22:02  

Halloween-i bulihangulat van Nálatok! :) Marci cica remekül megtalálta a legjobb helyet ebben a borongós-esős-hideg időben. :D Megint és újra egy elbűvölő és nagy mintát hímzel, elismerésem a kitartásodért! Sok-sok szépség született már a tűd alatt. Dobozokból sose elég a tároláshoz, különösen, ha ilyen dekoratívak! :)
Brigi

Palkó 2014. október 23. 23:04  

Szuperek lettek a dobozok, nekem a mackós a kedvencem :) Mivel ragasztottatok?
A karácsonyi hímzésed csodaszép!!!!

Unknown 2014. október 23. 23:18  

Egyszerű hobby ragasztóval. Jó minőség.

Unknown 2014. október 23. 23:20  

A dobozt.Ja! Értem. A szalagot, a textilt ragasztólakkal.

Vera 2014. október 24. 7:37  

Ó de szépek ezek a dobozok....Nekem sem érzékem sem türelmem nem lenne a dobozokhoz... Gyönyörűek...
macsek meg tudja jó helyen van..., melegbe.... mit idegeskedjen.... kaja , kényelem... csend, nem zargatja senki...
Szép hétvégét...

Fáni 2014. október 24. 9:56  

Nagyon jók lettek a dobozaid. Nekem csak sima műanyagok vannak, és sokszor alig találok meg bennük valamit. Pedig rendszerezve vannak: gyöngyök, szalagok a csipkékkel, de az összeset ki kell pakolni ha keresgélek.
A hímzésed nagyon szép :)

Monika 2014. október 24. 12:39  

Üdítő itt nálad!!!Kedvet adtál munkálkodni.
Csodaszép minden!!!!!A hímzett ház,a dobozok, a hangulat!
Most kellene dobozokat készíteni,hogy ne Karácsonykor kelljen kapkodni vele.
:) mosolyogtam ,mert én is így pakolgatom a kincseimet,aztán volt,hogy a végén összetört valami.Na,akkor rendesen dühös lettem magamra.

Monika 2014. október 24. 12:40  

Cicára pedig egyre jobban vágyom újra.:)

Zsimama 2014. október 25. 14:05  

Hűűű....))de klasszak lettek a dobozok! A hímzés nagyon szép!

Jucus 2014. október 26. 16:34  

Jajj, de lennék én Marci macska! :o) A Halloween-es fotód nagyon tetszik!
Szép lesz a hímzett karácsonyi házikód is, bárhogy döntesz is! A dobozkáid meg elegánsak és nagyon kedvesek!

Anette kincsei 2014. október 27. 2:29  

Nagyon szepek lettek a dobozkaid, orom lehetett a lanyoddal egyutt kesziteni oket. A cicad nagyon cukiiii!!!