Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. október 20., hétfő

Félbehagyott munkák



Ideje elijeszteni a rossz szellemeket, hogy a jók köztünk lehessenek halottak napjára. Gondoltam én. A férjem ki nem állhatja a Halloween ünnepét. A lányom meg nagyon szereti. Kettőjük között én csak annyit tudok mondani, mindkettőt megértem. Angolszász ünnep, nem tudom miért kellett átvennünk? Nem is kötelező, de a gyerekek már úgy nőttek fel, hogy az angolt oktatók rendkívül érdekes feladatokat adnak a beöltözött gyerekeknek angolul a suliban. Ők már világpolgárok. Kész. Ennyi. Generációs különbözőség.


Nagyon szép lesz ez a házikó, de méreténél fogva elnyel 8 méter málna színű fonalat. Hála az égnek van már annyi tapasztalatom, hogy két hímzőt is festek egyszerre. Így nyugodt vagyok, a két ház a minta két szélén egyforma lesz.


Valamiért eszembe jutott átnézem a rég elkezdett és félbe hagyott munkáimat. Most hírtelen mindet szeretném befejezni! Ez egy tündéri kép az egerek hancúrozásáról a konyhában.


Egy cuki cicás karácsonyi


és egy különlegesen szép karácsonyi terítő, amit már elkészítettem ajándékba, de annyira sok fonál volt a készletben, hogy indigóval átmásoltam egy másik vászonra és hiányzik még két sarokba két hímzés. Óoooh, nem is tudom, talán evvel kellene folytatnom a munkát, ha kész leszek a mostani képpel.

11 megjegyzés:

Vera 2014. október 20. 19:05  

Ó de szép hímzéseid vannak félbe... vaj, miért hagytad abba????Nem panaszkodhatsz, hogy nincs mit hímezned....De ugy emlékszem van egy télapós is... Ügye???Látom nem unatkozol....
hallowent csak próbálják behozni hozzánk is, hisz nem kis pénz.... gondold végig... Gyerekek szeretik, hisz jó játék is... Én egy -két éve szoktam egy ismerősnek hímezni, hallowen jellegű lógókát, mert ilyen tájt van a szülinapja...

Cimpulusz 2014. október 20. 19:08  

Na nekem a hallowen nagyon nem "gyerebe be", de sajnos a gyerekeink már így nőnek fel.
Jó látni, hogy másoknál is kikandikálnak a mumusok (félbehagyott készletek) a szekrényből! :))))

Unknown 2014. október 20. 19:45  

Azért aranyos minták vannak Halloweenre. Viccesek.

Erika 2014. október 20. 19:53  

A halloween, mint ünnep nem igazán jelent számomra semmit. De szeretem a hozzá kapcsolódó dekorációkat, a gyerekeknek pedig egyel több ok a bulizásra:))
A karácsonyi mintád varázslatos! Én is gondolkodtam rajta, de számomra elrettentő a mérete.

Unknown 2014. október 20. 20:10  

Hát nem kicsi! De tündéri minta!

Fáni 2014. október 20. 20:12  

Egyik munkád szebb mint a másik, ne halogasd, fejezd be őket.
Sajnos én is így vagyok vele, de talán egyszer elfogynak :)

Rita 2014. október 20. 20:15  

A Halloween nekem nem jön természetesen, de persze megsütöm a fahéjas csigát az iskolai buliba.:)

A félig kész hímzések csodaszépek, itt is lapul pár UFO a fiók mélyén.

Unknown 2014. október 20. 20:34  

Tényleg! Mennyi sütit küldtem én is a suliba!
Hát igen, be kellene fejezni minden munkát!

Monika 2014. október 20. 23:00  

Csodaszép a házikód! Micsoda türelem és nagy munka.

Névtelen,  2014. október 21. 2:15  

Micsoda rejtett kincsek a befejezésre váró hímzések! A karácsonyi téma lassan aktuális... :) Melyik francia minta alakul most a kezed alatt, ami ennyire eszi a málnaszínű fonalat? Bájos lesz nagyon, az már látszik!
Brigi

Palkó 2014. október 21. 17:35  

Gyönyörű lesz a házikód, és az egeres is nagggyon édi! :)