Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. október 16., csütörtök

Neszeszer



Lázban égek, mert a 8 táskából amit varrtam 5 el lett adva. Segítséggel ugyan, de a piacon is akad érdeklődő. Hímzéseket is vittem ki, a legtöbben megkérdezik: goblein?
Más: egy 70 év körüli bácsi. Szemüveget húz, föléhajol, orra majdnem érinti és hosszan nézi. Keresztszemes hímzés, mondom halkan. Tudom, válaszol és nézi tovább. Tanulmányozza. Más: felveszi, leteszi és újra. Nézi, majd hírtelen szemrehányást tesz: na de hova tegyem otthon, már nincs helyem?! Ez a piac engem rendkívül szórakoztat. Egy hölgy megkérdezte: lesz karácsonyi is? Mindig itt van szombaton? Nincs visszaút, amíg a lehetőség adott, ott leszek.
A lányom beleszeretett a felső képen látható vászonba, színekbe és kért neszit. Mégis jó a textilrózsa adott együttesekhez. Erre a szabásra készítettem karácsonyos holmikat is.


Először vettem a képen látható szegőt, jó vele dolgozni. A sokak által kedvelt tollboának a rögzítésére azt találtam ki, hogy szalagövbe bújtatom. Csini:



8 megjegyzés:

Edit 2014. október 16. 19:17  

Ez aztán a siker! Ezek után már kifejezetten keresni fognak téged a piacon! Olyan jó érzés lehet... :)
Szépeket alkottál megint. :)

Unknown 2014. október 16. 19:43  

Jó érzés tényleg.

Unknown 2014. október 16. 22:57  

Külföldi blogokon 44-84 komment az átlag. Borzalmasan leült a blog. Ez van, én akkor is ehhez ragaszkodom közlésformaként.

Névtelen,  2014. október 16. 23:58  

Beám, arany kezed van! És jóérzésű, együttérző szíved - ahogy leírod akár a piaci emberi eseményeket, beszélgetéseket, ez nyílvánvaló.
Brigi

Rita 2014. október 17. 11:57  

Örülöl, hogy bejön a piac. Így mehetsz nemsokára megint anyagot venni.

Cimpulusz 2014. október 17. 20:40  

Nagyon termékeny alkotó vagy!A bejegyzések száma meg ne izgasson...én pl: elsősorban magamnak naplózok, mert a hímzésnaplót(bár van) akadozva vezetem, másodsorban a távol élő húgaimnak és barátaimnak írom és fényévekre elmarad a látogatottsága a régi blogométól.

Palkó 2014. október 18. 8:18  

Ez aztán a siker! Gratulálok!
Olyan jó, amikor másnak is tetszik, amit készítünk! Veled örülök! :)

Vera 2014. október 18. 16:37  

Micsoda szépségek...Tetszik a minta, az anyag...és ahogy felteszed az i --re a pontot... Van érzéked...