Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. október 13., hétfő

Petit Marché de Noel




Nagyon jó készíteni ezt a képet. Szívesen díszítem, gyönggyel, szalaggal.


Tegnap elcsaltam a lányom vásárolni. Még mindig a textileket pótlom. Útba esett a Müller és mivel nagyon dícsérte azokat a füzeteket amiket ott vettem, mert olyan jó minőségű a lap, hogy egy kicsit sem üt át egyik oldal a másikra bármivel ír, szóval mondtam válasszon még. Egy füzetet kért, meg 3 ceruzát és minden másról lebeszélt. Hallottatok már ilyet? Olyan szerényke volt, hogy nem maradt más választásom "rettentő fontos" dolgokat vettem. Brill angyalhajat és egy tündéri díszt. A férfiak nem tudják értékelni ezeket a csodákat. Mikor a férjemnek mutattam azt mondta: "ügyesen " vásároltál, vettél egy tojást sapkában?

9 megjegyzés:

Palkó 2014. október 13. 17:28  

A kép tényleg nagyon ígéretesen alakul... látom, ez is francia tervezés... :)
A sapkás tojás pedig édi :)))

Edit 2014. október 13. 17:45  

Ez a kép sem lesz kicsike. De nagyon szép lesz, ha kész lesz. :)
Cuki a sapkás gömböcske.

Unknown 2014. október 13. 17:55  

Ez a kép sem kicsi tényleg és valóban látszik a francia tervezés.

Rita 2014. október 13. 19:26  

Gyorsan haladsz. A gyöngyöket már ilyenkor felvarrod? Azt hittem, vasalni kell a kész munkát, csak aztán gyöngyözni.

Lego: mi Mo-n fogunk venni legközelebb, ott olcsóbb, mint itt...

Unknown 2014. október 13. 19:37  

Vasalás után is gyűrődik mikor a felvarrásra kerül sor. Törölközőbe ágyazva vasalom, így a gyöngyök mellett is lehet. Más a selyemszalag. Azt ki kell hagyni!

Vera 2014. október 13. 21:09  

Bea ez megint gyönyörű lesz....

Fáni 2014. október 13. 21:45  

Nagyon szép lesz.
Mit csinálsz, hogy ilyen gyorsan haladsz mindennel?
Hol vásárolod a tüjeidet :)?

Unknown 2014. október 13. 21:49  

Türelmetlen típus vagyok. Állandóan csinálnom kell valamit.

Cimpulusz 2014. október 16. 11:24  

Utána "googliztam", milyen lesz készen.... azért megint jó nagy fába sikerült vágnod a fejszét! Huj-huj hajrá! :)))))