Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. november 5., szerda

A második stand



Még egy van hátra a karácsony vásári standokból. Elég unalmas, a munka nagy része mostanra harmadszor is ugyanaz lesz.
Gyönyörű napunk volt ma, sokat voltam úton, így nagyon élveztem is. Épp ezért lehet, hogy nem is jó ötlet pont ma mutatni ezt a szép hóesést. Az oka, hogy véletlenül kattintottam arra a könyvtárra ahol megtaláltam. Amúgy meg készüljünk a télre.

10 megjegyzés:

Palkó 2014. november 5. 17:23  

Lehet, hogy uncsi, de nagyon bájosak!
OK, készüljünk a télre! Amíg csak így, virtuálisan kell nézni a havazást, benne vagyok! :)

Fáni 2014. november 5. 18:38  

Nagyon szép. Lehet, hogy most kicsit unalmas, de a végeredménynek meg örülni fogsz :)

Rita 2014. november 5. 19:58  

Na, most azt hittem, hogy a valós piacozásról fogsz írni. De így sem csalódtam.

Cat 2014. november 5. 20:17  

Nagyon szép lesz! :-)

Unknown 2014. november 5. 20:18  

Valós piacozás? Ja, értem, ez csak hímzés.
Nem mentem szombaton, mert tudomásul vettem ,hogy hó vége, nincs pénz. Ráadásul minden zárva volt. Elfeledkeztem róla. Most hétvégén megyek. Nincs erről mit írni..., pontosabban csak egyszer találjak vevő réteget, mindig visszajárnék. Most új piacra megyek.

Edit 2014. november 5. 20:58  

Szépen alakul a hímzésed. :) Nem nehéz erre a vászonra hímezni? Olyan sűrűnek látszik...

Unknown 2014. november 5. 21:05  

De, nehéz. Nem is tudom milyen sűrű, lehet nem is 28 ct. Fene tudja, szóval nehéz.

Vera 2014. november 6. 13:38  

NE legyen még hó..Persze szép látvány. de ha belegondolsz... havat kell lapátolni nem is keveset, többet kell fűteni, megy a fa, a gáz meg a pénz...

A hímzésed szépen alakul...
Tegnapi nap úgy elment... temetőbe jártunk? végig rohantunk, meg temetés is volt..../ a héten megyünk még egyszer/ ráadásul... Mint a zsák, úgy dőltem el már tegnap este....
Ma néztem hogy egy pár poszt is került fel.... nagy örömömre... ma meg a szemésztere.... szóval jó lenne egy kis nyugalom...

Monika 2014. november 9. 21:22  

Tényleg! Mennyire sokat esett tavaly.Ha jól emlékszem.:)