Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. november 13., csütörtök

Az árusok készre hímezve



Együtt nagyon bájos. Van rajta javítani való, mert a legrondább szalagrózsát kihúztam a fehér fenyőből és így meg féloldalas. A harmadik blanc színű fonalat bontom, szóval jó nagy kép ez!



Már a nyár előtt elhatároztam, hogy ezt a szilveszteri képet kivarrom. Azóta várok, hogy a dollár árfolyama mérséklődjön. Hiába a várakozás, annyira akartam, hogy megrendeltem és igazából nem is tudok örülni neki, mert pokoli drága volt!!!!

6 megjegyzés:

twinpeakprimitives 2014. november 13. 21:26  

Beautiful Christmas stitching ♥

Rita 2014. november 13. 21:48  

Nagyon szép a vásáros képed!
Nem festettem fahéjjal, ilyen a vászon színe.

Palkó 2014. november 14. 7:55  

NAGYON SZÉPen alakul! Jópofa minta! :)
Az új készlet pedig gyönyörű - már amennyit látok belőle, és nagyon különlegesek a fonalak! Most már ne bánkódj rajta, inkább örülj neki, hogy milyen egyedi lesz! :)

Vera 2014. november 14. 13:20  

Most már hiába bánod.... Meg van...és örülj neki, hogy az lesz amit szerettél volna... Sokat bánkódsz, megmérgezi a kedved,és nem szívesen varrod és nem fogsz örülni neki, ha kész lesz......
Hozzunk sokszor rossz döntést, az életbe amin már javítani sem lehet...
Csak mutasd nekünk...
Amit most hímeztél szép lett...
Szép hétvégét!

Névtelen,  2014. november 14. 23:57  

Az éppen készülő szépség mellett már itt a következő! :) Beám, jobban jártál a készlettel, mintha külön-külön megvetted volna a sok speciális fonalat, a többféle gyöngyből 1-1 csomaggal, jó döntést hoztál! Írtam mailt, ma is és okt. 31-én is.
Brigi

Laucica 2014. november 15. 20:12  

Jaj, de a karácsonyi sor! Ez tündéri!!!
Amikor kész lesz, akkor tutira nem az árát fogod látni, gyönyörű fonalai vannak!:)