Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. november 20., csütörtök

Hógömb


Az elmúlt egy hét alatt új épületet kezdtem. Szépen, komótosan haladok, karácsonyra biztos kész lesz.



Tegnap a kezembe akadt ez a hógömb. Évek óta szunnyadt a polcon, most ide tettem a hímzőasztalomra. Időnként felkavarom benne a havat és nézem ahogy szép lassan leülepedik.
Hétfőn a tüntetésen voltam, mert érezni akartam a közhangulatot. Én nem tudok dühről beszámolni, kedélyesen beszélgettek az emberek. A fiatalok erőből tudnak kiabálni ugyan, határozottak, de kiegyensúlyozottak. Nekem ismerős, mert ilyen a fiam is. Kiabálni még nem hallottam, de ha észlelem, hogy erőből az asztalhoz üti a billentyűzetet, egy perc múlva mosolyogva kérdezi hogy vagyok. Nem ruházza rá a dühét másra, nagyon tudja helyén kezelni a dolgokat. Szóval ilyenek és egyet értek az Alföldi Robival, aki azt mondja a mai fiatalok világszínvonalúak. Igen, demokráciában és a világhálón nőttek fel, szélesen tájékozottak. Ez nem azt jelenti, hogy a Facebook-on jelen vannak, mert nem szeretik a gyerekeim, de úgy felhasználóik az internetnek, mint a lengyel, az orosz, az amerikai, stb.: közös nyelvet beszélnek. Van egy olyan gyanum, hogy nagyjából 10-20 év múlva, ha a kezükbe kerül nagyjából minden terület, akkor itt és mindenhol a világban könnyebb lesz közös nyelven beszélni. Addig pedig dühöngjünk.

5 megjegyzés:

Rita 2014. november 20. 21:00  

Csodálom a házépítő türelmedet.
A hógömb jó móka!

Rita 2014. november 21. 7:02  

Érdekel a politika, de a blogon nem szeretnék politizálni.

Palkó 2014. november 21. 7:58  

NAGYON SZERETEM a hőgömböket! Képzeld, tudtam venni egyet, amibe hímzést lehet(ne) tenni... mintakeresőben vagyok :)
A képed is nagyon szépen alakul! :)

Tisztellek, hogy elmentél a tüntetésre, én nem mernék... de jó volt első kézből olvasni infókat, mert az újságírókban sem nagyon bízom már... :(

Vera 2014. november 21. 10:40  

Jó bátor vagy... Egyszer voltam vagy 40 valahány évvel ezelőtt focimeccsen...Irtóztam a tömeg kiabálásától, féltem, pedig a mai világban sokkal agresszivabbak az emberek...
Politika? gyomorforgató ami most megy... jobb nem belefolyni...

Fáni 2014. november 21. 15:47  

Nagyon szépen halad a házikód Téged ismerve, talán még hamarabb is elkészül.
A hógömb a gyerekkoromat idézi. Már gondoltam rá, hogy be kellene szerezni egyet :)