Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. november 9., vasárnap

Készülődés az ünnepekre



Tegnap délután tettem fel az első izzósort. Egy kicsit, a legsötétebb helyre. Villany felkapcsolása nélkül is be lehet menni a konyhába egy pohár vízért. Praktikus és teljesen megváltoztatja a hangulatot. Bámulom a szépségét és elhatároztam követi a héten a többi is.
Továbbá vettem méterben gömbdíszeket. Olyan hosszú a barna árnyalatú összeállítás, hogy evvel már kardozni is lehet: Angard! , hadonásztam a férjem orra előtt.
Ezekkel a gömbökkel az idén koszorút szeretnék díszíteni. Még nem tudom hogyan rögzítem...?

Ajándékötlet:
Másodszor veszem a Douglas parfüméria finom összeállítását. 4 ezer Ft, tehát belefér az általam felállított fejenként 5 ezer Ft-os keretbe. Már használja egy ideje a lányom, így biztosra tudom, hogy rendkívül kiadós a mikroszemcsés glitteres púder, ebben a készletben most van diszkrét krémparfüm és olajos tusfürdő.
Ha valaki a DOUGLASSHOP.HU weboldalról rendeli meg dec. 31-ig 10%-os engedményt adnak.
Most egy 21 éves lánynak vettem és nagyon izgulok, hogy tetszik-e majd?
Állandóan nyitva tartom a szemem, hogy jó minőségű ajándékot vehessek elfogadható áron. Nem könnyű!

6 megjegyzés:

Palkó 2014. november 9. 18:39  

Emlékszem, tavaly is nagyon hamar elkezdted a karácsonyi díszítést :)
Mondtam is a fiamnak, hogy jövőre (mármint sz idén) mi is feldíszítjük már az Adventben a karácsonyfát, akkor sokáig élvezhetjük... nem tetszett neki az ötlet... :(
Ajándékot tényleg nagyon nehéz találni, ami jó is, értelmes is, és az ára is elfogadható...

Rita 2014. november 9. 21:13  

Nálunk egész évben fent van egy égősor a folyosón. Nyáron több hónapig nem kapcsoljuk fel (szinte mindig világos van).

Monika 2014. november 9. 21:21  

Nagyon hangulatos!!!!! Én is már házikó mécsesezem.:)

Köszi az ajándékötletet!!! Én is parfümöt veszek a lányomnak, nagyon szeret egy márkát.:)

Vera 2014. november 10. 8:26  

Sokáig lesz nálatok ünnepi hangulat!
Ajándékot vásárolni és eltalálni az ízlését annak akinek akarjuk, elég rizígós...Anyósét és Anyúét tudtam mindig milyen parfömöt használ, és minek örülne mert ügye az is nagyon fontos..

Edit 2014. november 10. 19:14  

Jó hamar elkezdődött nálatok a készülődés a karácsonyra. Én ilyenkor valahogy még nem vagyok abban a hangulatban, hogy díszítgessek, sokszor még közvetlenül karácsony előtt sem.
Szépen alakul a karácsonyi standos hímzésed, abból mi lesz? Kép?

Barbaral 2014. november 11. 15:57  

Igen, emlékszem, hogy tavaly is korén elkezdted a hangolódást:).
Az ajándékozást illetően egyetértek, sajnos nem egyszerű.

Nagyon szépen alakul a hímzésed!:)