Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. december 21., vasárnap

Vervaco Wichtel



Tündéri lett az utolsó mikulás is! Nagyon szerettem ezt a mintát csinálni, de idén nincs vele célom. Elteszem jövőre és szunnyad, amíg ki nem találom mi lesz belőle.  Jó dolog ha vannak olyan minták amit csak elő kell kapni, ha ajándékozni szeretnék.


A tegnapi napon feldíszítettük a nagy fát. Órákba telt, mint minden évben és jó, hogy ez megvan. Ide kerültek a kézimunka ajándékok is:



Ma megsütöttem a beiglit. Idén először főztem a mákot, a mazsolát tejben és meggyel szórtam a tölteléket. A férjem annyira szereti a mákot, hogy dupla töltelékkel töltöm a fele mennyiségű tésztát, így nem is lehet szépen szeletelni. Pláne melegen. A lányom azt mondja nálunk nem a tésztában van a töltelék, hanem a sok mákban egy kis tészta és tényleg.
De inkább azt szerettem volna bemutatni, hogy káposztás beiglit is sütöttem, hogy megbontsam kicsit az unalmas ismétlődést. A képen az látszik, diós nem is lett, nem akartam. Bátran ajánlom kipróbálásra, mert csuda jó!



Készítettem egy bevásárló tatyót ajándékba Évának és bár Ő már bemutatta a blogján, én hozzáfűznék egy-két ötletről szintén varróknak. Már írtam, de meg kell ismételnem: a táskamerevítő remek dolog. Magától így áll, nem kellett bele tenni semmit. Más: én jobb ötletnek találom, ha a kulcstartó és személyi és minden dolog amit gyorsan meg akarunk találni inkább egy táskán kívüli zsebben van. Könnyebb hozzá férni. Erről tapasztalatom még nincs, a tavaszi tatyót már így szeretném elkészíteni. Évi tudja igazolni, ha így van. Hátránya, hogy hímzésre nem varrható, de nem kell hímzés mindenre. Megint más: a csatot most használtam először. Nem kell tőle félni, könnyen a helyére illeszthető utólag is, nem igényli a varrás során a " jaj, csak ki ne felejtsem a folyamatból" munka fázist.
A mai délután az X Factort " nézem ",kíváncsi vagyok ki nyer? Andi vagy Juli? Szerintetek?

10 megjegyzés:

twinpeakprimitives 2014. december 21. 19:02  

Vervaco Santa olyan szép Beáta!
A karácsonyfát úgy néz ki, szép is!

Cake úgy néz ki, finom!

Kívánok nagyon boldog karácsonyt ♥
Nurdan

Andulka 2014. december 21. 19:18  

Ez a vervacos minta csúcs lett így készen! Ami a téli tatyót illeti, ilyen gyönyörű táskánál nem kell attól tartani, hogy szembejön az utcán egy ugyanilyen :-)
A fátok is szép!

Palkó 2014. december 21. 19:34  

A Mikulásos minta tündéri! Nagyon gyorsan elkészült! Igen, nekem is vannak "szunnyadó" darabjaim :)
A beiglidre kicsordult a nyálam :))) a káposztásat én is nagyon szeretem!
A táska pedig szuper, Évánál is megcsodáltam!

Rita 2014. december 21. 20:34  

Micsoda Mikulá-csapat! Nekem nem lenne szívem elajándékozn.
Káposzás bejglit még nem ettem, jól hangzik.
Ha a táskába belső zsebet varrnál, lehetne rajta kívül hímzés...

Fáni 2014. december 22. 6:41  

A mikulásos képed szuper jó, nagyon tetszik.
A karácsonyfád is szép lett, én ma szeretném feldíszíteni az enyémet.
Csak megerősíteni tudom, a táska nagyon nagyon jóóóóó, még egyszer köszönöm.

Vera 2014. december 22. 8:12  

Látszik hogy szép a táska...
És ezek a mikulások... annyira himezném már... de most még nincs hozzá időm.... utána meg ne hogy kedvem ne legyen...
A fenyőfád nagyon szép és a diszeid is... mint mindig...
Bocs de a mákos sütin jót derültem.. van ez igy...

Vera 2014. december 22. 17:24  

Jól néz ki a sütid..

Anette kincsei 2014. december 22. 23:09  

Huu, ez a telapos VERVACO nayon szep lett! En is tervezem, hogy elkeszitem, gyorsan halad? Jo latni igy keszen, tenyleg szep!!

Gusztak a beiglik, jo otlet a kaposztas, meg nem is hallottam rola! Haat, sajnos az iden sem lesz benne reszem....talan jovore mar otthon eszem a karacsonyi beiglit.
Csini a fa is, igazi unnepi.

Névtelen,  2014. december 22. 23:27  

Bea, Te aztán nem tétlenkedsz! :) Dekoráció minden mennyiségben, léptékben és formátumban!
Profi táskavarró cég vagy egyszemélyben - inkább céh, az visszaadja az egyediséget, a kézművességet. :D
Ez a Vervaco nagyon-nagyon cuki! :) :) :) Szerintem jókedvre derül, aki ránéz.
Isteni ötlet a sós bejgli, voltaképpen miért ne lehetne bármivel megtölteni a porhanyós kelt tésztát? Jó étvágyat hozzá!
Brigi

Laucica 2014. december 28. 13:37  

De csodálatos a fátok!! És tündéri a télapós hímzés:)