Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. január 31., szombat

Tilda anyagok


Pár hete ismerkedtem meg egy különösen kedvemre való szép, mozaikos kirakóval. Gyémántszem és keresztszem című blogon láttam először és felkutattam hol lehet megrendelni. Nagyon szép képek vannak olcsón, pl:
 http://www.aliexpress.com/item/Cat-Lover-DIY-diamond-painting-Cross-stitch-full-crystal-mosaic-Household-adornment-painting/2029642864.html
Itt érdemes időt eltölteni, nézelődni, mert sok minden van. Így akadtam a Tilda néven jegyzett kollekcióra is, 50 db 25x25cm-es anyagot vettem 7 ezer Ft-ért. Valamit elhibáztam a megrendelésnél, mert nem lett kifizetve a Diamond készletem és csak akkor jöttem rá mikor a textileket megkaptam. Orvoslom a problémát és türelmetlenül várakozom.


Az 50 db vászon mind különböző, nekem azért kellett mert takarót akarok varrni az ágyamra, le akarom cserélni a karácsony mintásat. Ma avval töltöttem az időmet ( miközben mostam és főztem ), hogy vonalzóval, ceruzával pontosan kiméregettem a darabokat. 54 db-ra van szükségem, így pótolni kellett. Hát, ez igen színes lesz!


Mindenképp hímezni akartam a festett fonalaimmal és egy bárányos képet választottam. A barit kötéshez használatos pamuttal készítem, hogy olyan igazi bundás legyen mint a képen:


Hihi!

6 megjegyzés:

Vera 2015. január 31. 20:00  

Szebbnél szebb anyagok.. Te szereted a színese..... hát legyen színes... Kiváncsian várom, hogy kombinálod össze.... hogy azért harmonizáljon is...
Már ez a hímzés is ekkora? tényleg turbó tűd van... Na sütöttél diós valamit?

Tüzes Beáta 2015. január 31. 20:21  

Holnapra tervezem a diós sütit, konkrétan én is az aranygaluskát.

Palkó 2015. január 31. 21:09  

Ez az anyaghalom csodaszuper! Fantasztikusan vidám ágytakaród lesz! :)
A kötőfonal nagy ötlet, igazi baribunda... :))) - a kép pedig nagyon harmonikus, jók a színei <3
További szép hétvégét kívánok!

Tüzes Beáta 2015. január 31. 22:46  

Én még kihagyás után újra a mutatott boltban nézelődöm és vannak remek gombok és csipkék....
Mutatott: kijelölve aliexpres...

Anette kincsei 2015. február 1. 3:06  

AAAA, az a bari!!! Bele sem merek gondolni milyen nehez azzal a fonallal himezni!! Egyszer probaltam hasonloval, alig vartam, hogy vege legyen :-(

Fáni 2015. február 2. 12:01  

Nagyon szép anyagokat vettél. Kíváncsian várom, hogy milyen lesz a takaród.
Ez a bari ötlet nagyon jó.
Én is a héten akarok aranygaluskát sütni :(