Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. február 28., szombat

Mozaikos kirakó


Ezt a képet készítem, így néz ki:



Szikrázik rajta a fény, a műanyag mozaikok formája miatt. Jó itt nézni, mert én csak egy színes foltot látok magam előtt, amit az alsó kép mutat. Megszállottan rakosgatom, nagyon, nagyon jó csinálni!
Gyorsabban halad mint a keresztszemes, hiszen sem befűzni, sem csomózni a fonalat nem kell.



Közben gondolkodom a csipke táskán. Eszembe jutott, hogy mintás anyag vétele helyett készítek "dekopázs "textilragasztóval képet szalvettából. Ragasztom, száradás után vasalom. A végén nem is tudom, hogy felhasználom-e?


Ma a piacon hétvégi kajabeszerzés után átsétáltam a bolhapiacra. Kézzel horgolt csipkét kerestem. Bárki készítette, köszönöm. Hazajöttem, kimostam és ájulva nézegettem a nagyon vékony fonálból készült munka tökéletességét. Ámulatos!


Ezt a csipkét 200 Ft-ért vettem, Mostanra szerintem összegyűjtöttem annyi ötletet, lassan hozzá kezdek a tatyóhoz.



6 megjegyzés:

Rita 2015. február 28. 17:50  

Nagyon jól haladsz a képpel.

A horgolások tényleg csodaszépek, ilyen aprólékos munkához nem lenne türelmem...

Semmi gond, ne aggódj, jövök vissza áprilisban. Néha meg kell tanulnunk vágykozni az után, ami a miénk (már nem tudom ki után, szabadon).

Palkó 2015. február 28. 18:13  

Na, most már értem ezt a mozaik képet :) Nagyon izgalmas lehet!
A textil-dekupázs nagyon jól néz ki, ilyet már láttam élőben is, hihetetlenül jó hatású!
Jó munkát, várom a csipketáska formálódását! :)

Preeti 2015. március 1. 10:26  

So many beautiful projects you are making . All of them look great!!

Vera 2015. március 1. 17:49  

Alakul a képed...messziről már kivehető a kép...Jó pakolgatást!

Hajni 2015. március 2. 15:32  

A gyöngyökbõl valódi virágból mi készül? Nagyon tetszik :)

Hajni 2015. március 2. 15:32  

A gyöngyökbõl valódi virágból mi készül? Nagyon tetszik :)