Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. április 26., vasárnap

Bútorcsere


Ilyen volt,


ilyen lett. Most meg ki akarom cserélni a mellette levő szekrényt is fehérre, hogy harmóniába hozzam a szobát. Nem aktuális és most ekkora pakoló teret nyerve nem is fontos. Tapasztalat vezet el oda, hogy a bútorokat jól megválassza az ember. Jelen pillanatban én olcsón jót csak az IKEA-ban látok.


Két napig pakolgattam és mivel Jucus kérte mutassam mit vettem, lefotóztam. Ha már berendezésről van szó, eszembe jutott ötletet mutatni. A szobám belső ajtaja virágos. Azért ezt alapvetően túlzásnak tartanám, engem a kényszer vitt rá, hogy így készítsem el. Mikor építkeztünk és az első szint betongerendái (plafon) elkészültek, esős napon belső munkát végzett a férjem és ez volt az első ajtó amit purhabbal beállítottak. Az eső a gerendákon átszivárgott és az ajtó egyik fele javíthatatlanul hullámos lett. Enyhén repedezett is. Ezt csak evvel a módszerrel lehetett láthatatlanná tenni. Ezt 20 éve készítettem egy tv-ben látott ötlet alapján. Csomagolópapírból virágokat vágtam ki, nagyon sokat. Tapátaragasztóval tettem fel és száradás után csónaklakkal kentem le. Ez már ilyen marad.


Időközben, ha eszembe jutott a még kicsi lányomtól kapott kedves kis kártyákat, amiket az ajándékaihoz csatolt felragasztottam. A szöveg már megkopott, de ott marad míg magától le nem esik.


A fürdőszoba ajtó belső felülete ugyanilyen módon kagylókkal lett kirakva. Akinek kisgyereke van tudja, hogy milyen kreatívnak kell lenni ahhoz, hogy lefoglaljuk őket, ha lehet hasznosan. Egy alkalommal direkt a hideg évszakban látogattuk meg a Balatont. Rettentő nagy szél volt és a hullámok kilószám sodorták a partra a kagylókat. Tenyérrel merítve szedtük zacskóba. Egy két tengeri kagylóval és homokkal kiegészítve ágyaztam tapétaragasztóba és száradás után lakkoztam. Sok sok éve van az ajtón és nagyon poros, mert letöredezne ha rendszeresen törölgetném. De nagyon mutatós!



Vissza a jelenbe. Keretben a képem és lebontogattam a gyöngyöket. Rita glittert javasolt, megnéztem, nem jó. Túl nagy." Dekopázs" lakkot kentem a hullámokra és fehér meg ezüst keverékű csillámport szórtam a világos, kéket a sötét részekre. Utóbbi nem jó, de marad, mert szegény kép többet érdemel annál, hogy látni se akarjam már.... Tanultam ebből. Most vadászom a textilre nyomtatható képeket, mert ez a stílus nekem nagyon tetszik!


A falon a többi kép között.

8 megjegyzés:

Vera 2015. április 26. 21:03  

Nyugodj meg... az enyém sem jelenik meg...
Ügyes vagy... minden téren...

Preeti 2015. április 27. 7:13  

Your framed design looks very pretty:)

chanson 2015. április 27. 11:37  

Mutatós lett a kis szekrényed. :-)

Az ajtó érdekes, hatalmas munka lehetett elkészíteni... Irigylem a türelmed. :-)

Rita 2015. április 27. 19:44  

Mindkét ajtó nagyon tetszik. Kagyló és csiga nagyon stílusos a fürdőszobában.

A képed igazi műalkotás!

Palkó 2015. április 27. 21:27  

Tök jó ötleteid vannak! - meg türelmed is hozzá... :)))
Az IKEA-s szekrényke nagyon jól néz ki!
A balerina pedig CSODÁS!!!

Fáni 2015. április 29. 18:23  

Nagyon tetszik a szekrénykéd :)
A balerinához nem találok szavakat, gyönyörű!!!!!!

Jucus 2015. július 11. 20:36  

Álomszép a balerinád keretben! Egy kicsit nem nézelődök és máris mennyi minden szépség készül Nálad!