Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. április 29., szerda

Varrtam...


...egy nyári pizsamát. Előkerülnek lassan a nyári holmik és volt egy nagyon kényelmes pizsim, amit ronggyá mostam, mert imádtam. Kerestem már tavaly is hasonlót, nem találtam, így varrtam egyet.



Mozaikom épülget.


Egy kicsit hűvös van, akkor a Polly kutyám bebújik a pokróca alá. Csak a popsija látszik ki, azt használja párnának a cica.

5 megjegyzés:

Névtelen,  2015. április 29. 20:21  

Állatkák... :D A mozaik-képed látványos, elegáns nagyon! A pizsi-utánpótlás a Te praktikus gondolkodásodra vall: nem vész kárba a kényelmes eredményt adó szabásminta - az anyag pedig nemcsak vidám, hanem még a fotón is puhának tűnik. Az előző bejegyzés galériájánál (=keretezett műveid a falon) megállapítottam, rendezhetnél egy önálló kiállítást akár. :)
Brigi

Tüzes Beáta 2015. április 29. 20:41  

Én is gondoltam a kiállításra. Ezután érdeklődnöm kell. A vejem művészetin végzett és vándorkiállításon a világban az összes festményét eladták. Üzentek: készítsen még. Erről én is gondolkodom.

Vera 2015. április 29. 21:02  

Jót mond Brigi... Valóban megérne már egy kiállítást... olyan szépek és egyediek...
Pizsamát már kibeszéltük... használd egészséggel... jó kis anyag..
Ha nem mondod nem is veszem észre, hogy a cica a kutyuson alszik... Jól megférnek...

Rita 2015. április 29. 21:21  

Nálad is pizsama, jó!:)
A képet rakó türelmed előtt le a kalappal!

Palkó 2015. április 29. 22:08  

Édes ez a cica-kutya barátság! :)
A pizsama szuper, irigylem, hogy gondolsz egyet, és megvarrod! :)
A mozaikos kép pedig gyönyörű!!!