Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. május 26., kedd

Csoki és cipő


A kettő miért függ össze, azt nem tudom, de a kép kellemes.
Kérdés volt, hogy már nem is hímzek? Meguntam, új technikák után néztem. Pedig a  keresztszemes verhetetlen! Nap, mint nap egy pillanatra megálltam a hímzett kép felett..., a türelmem veszett el...., nem is értem.


Ma sok epret szedtem a kertből. Jó nézni!


A lányom a máktortára karamellizált pillecukrot és sok csokit öntött. Próba, hogy ez milyen? Hát jó! Meg jól is néz ki.
Vizsgaidőszak van. Egyik, másik tanárnál a nagy része elbukik, a jobbak megkapják a 2-es osztályzatot. Úgy 5-en. Nem kellenek, nem érdekli mit tud. Nem is tudhat semmi újat elv van, azt kell követni. Jó, erre rá lehet állni, hazudni és rajongani régmúlt dolgokért is lehet, ez akkor kettes. A diákhitelt EU egyetemeken is használatba lehet venni, ráadásul olcsóbb a szak és célorientáltabb. Nehezményezi pl., hogy a mohafajták sokaságát latinul tudni kell, holott az emberi idegrendszer érdekli. Külföldi egyetemen be lehet jelölni a kívánt szakot és akkor arról oktatnak. Küldöm, kifelé orientálom. Ettől ideges. Nem könnyű, hagyjam békén, tudja mit csinál. Igen, tudom, hogy igaza van. A fiatalok mindig pontosan bemérik a helyzetüket és meg is felelnek a reális követelményeknek.

5 megjegyzés:

Tüzes Beáta 2015. május 26. 23:46  

Én összekavarodtam a google-val. Ide most lehet írni?

Vera 2015. május 27. 8:45  

Szép lett a himzésed, kiváncsi leszek mi kerül ki a kezedből,mármint mi lesz belőle...
Süti......

Gyerekekkel leállni vitatkozni???? á.....Ők úgy is jobban tudják.

Anik 2015. május 29. 7:26  

Nagyon tetszik a cipős kép!!!! A minta és a színek is szuperek!!!!
Az eper jó már? Mi kaptunk tegnap epret, de annak nem volt íze, most már megnyilt tőlünk nem messze a szedd-magad eperföld, lehet ki kéne nézni...
Szép hétvégét neked!