Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. június 30., kedd

Haladás


Most nagyon sokat hímzek, szépen halad.
Mostanában téli képet szeretnék készíteni, sokat gondolok rá, fene tudja miért? Talán..., mert egy héttel ezelőtt jun. 22-én reggel hallgatva a rádiót, azt mondták: mától rövidülnek a nappalok. Ezen meglepődtem. Már itt tartunk?




Gyönyörű ennek a rózsának a színe. Gondolkodom rajta, hogy egyet le is fagyasztok... A nemrég kezdett szalaghímzéses képemet azért tettem félre, mert nem tudtam hogyan oldjam meg a szalagok végét sötétebbre készíteni. Hogyan? Hát textilfestékkel, mást nem tudok elképzelni.

Hurrrrrrráááá! Időközben sikerült jegyet rendelnem az utolsó előadásra: Őrült nők ketrece, Alföldi Robi rendezésével, Stohl András főszereplésével. Jó ég! Mit vegyek fel?

10 megjegyzés:

Rita 2015. június 30. 21:48  

Rózsát fagyasztani? Hogy mik vannak!

Jó szórakozást a színházban!

Palkó 2015. június 30. 22:16  

Tényleg nagyon sokat haladtál!
A rózsád pedig álomszép! Hiába, a természet a legnagyszerűbb festőmester! :)
Jó szórakozást a színházban? Mi az, hogy mit vegyél fel? Hát ruhát! (mondá mindig apósom... :)))

Tüzes Beáta 2015. június 30. 22:27  

Apósod bölcsen mondá, de én pánikban vagyok...egy darabig, mert valóban nem kell ide estélyi. De rövid nadrágban sem mehetek. Segítség!

Fáni 2015. július 1. 0:17  

Jó szórakozást:). Mit vegyél fel? Engem a hátadra, akkor én is láthatom a színdarabot. Kackac, ez vicc akart lenni.
Nagyon szépen haladsz. Én most több mindenbe belekezdtem, majd mutatom őket

Névtelen,  2015. július 1. 10:26  

Imádnivaló ez a kép! Részletes, bájos és megnyugtató hangulata van.

Ennek a rózsának pedig gyönyörűséges színei vannak!

Lia

Vera 2015. július 1. 13:41  

Káprázatos a hímzésed...
A rózsának gyönyörű színe van...
Hogy mit vegyél fel? hhhhhát gúnyát...

Preeti 2015. július 1. 19:17  

Beautiful stitching and the rosé is so wonderful:)

Laucica 2015. július 2. 20:19  

Leesett állal el vagyok ájulva a hímzésedtől!
A rózsa tényleg gyönyörű! De a fagyasztást nem értem:)

Hajni 2015. július 4. 10:18  

Mekkora munka ez a hímzés... szépséges! Huhh... Mikor lesz nekem is megint idõm hímezni..?

Tüzes Beáta 2015. július 5. 17:40  

Fáni lenne a legjobb öltözékem és igen jól mulatnánk!
A rózsát azért gondoltam lefagyasztani, mert ha azt készítenék szalaghímzéssel, akkor csak előkapom egy pillanatra, hogy meggyőződjek róla hogyan is csináljam. Ugyanis ez télen egyáltalán nem egyértelmű.