Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. július 28., kedd

Új kép


A képhez a fonalak válogatása igénybe vesz egy-két órát. Azután több vászonra is ráhelyezem, mert próbálkozom melyiken mutat a legjobban. Ezt nagyon szeretem csinálni.


Ez a harmadik Cuore e Batticuore kép amit készítek.  A címe: Vacanze in Montagna. 28-as vászonra 36x36 cm. Nagyon tetszik ez a minta!

Lehűlt a levegő. Minden halasztott munkához kedvem kerekedett. A gyomláláshoz is. Nagyon sok a gaz a ritka, de nagy esőktől, a haszonnövények viszont megálltak a fejlődésben. Gyomizás, utána Fastum gél a derékra. Nem jellemző, de az állandó huzat és ventillátor, meg a lazulás a hőségben berozsdásodott gerincet produkált.
Varrni is kedvem lett és már másodszorra válogattam ma vásznakat ehhez a hímzéshez:



Most el is vittem a méteráruba és több vászonhoz odatartottam, hogy hozzá illőt válasszak. Azóta pörögnek a gondolataim. Hogyan is legyen ebből táska? Most az egyik kedvencem használatban egy egyszerűbb változat, nem akarom túlbonyolítani, de praktikusnak kell lennie.

7 megjegyzés:

Vera 2015. július 28. 19:34  

Ez az amit most vettél?

Fáni 2015. július 28. 19:52  

Megint szép munkába kezdtél bele.
Nekem nincs hol gyomlálnom, de sajnos a derekam......., most is kezelésre járok, de február óta nincs különösebb változás.
Ettől az enyhébb időtől én is megtáltosodtam, jól esik egy kis felüdülés.
Az a mintád, amit a táskára szánsz, az gyönyörű. Milyen minta?

Tüzes Beáta 2015. július 28. 20:22  

Vera a textileket ma vettem.

Vera 2015. július 28. 20:55  

Himzésre gondoltam...Nem jött még meg a himzés amit rendeltél? anyagot olvastam hogy most vetted..KIváncsi leszek, melyik anyagot választod a táskához...

Tüzes Beáta 2015. július 28. 21:02  

A hímzés 1 hónap, azaz kb aug 10 után.

Palkó 2015. július 29. 21:38  

A fonalakat én is így szoktam válogatni... eltart egy darabig, de én is élvezem :)
Nagyon szép lesz ez az új kép!
Szuper színeket válogattál a cipős mintához is, kíváncsian várom a végeredményt :)
Jobbulást a derekadnak! Én a kezemre Flectort használok, sajnos még mindig... mikor kicsit jobb, újra rádolgozok... :(

Cat 2015. július 30. 21:14  

Szép fonalakat válogattál az új képhez. :-)
Szépek az anyagok, kíváncsian várom a táskát! :-)