Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. szeptember 3., csütörtök

Santa



Szépen alakul, a gyöngyökkel különösen szép, de sajnos elrontottam. Jobbról haladtam a kesztyűvel és a szalaggal is ameddig a minta látható a papíron. Most balról jövök felfelé a szürkével és nem stimmel. Egy sorral le vagyok maradva.



Egy nagy lap van lefotózva  6 nyomtatható formában és nehéz illeszteni őket. Így kell nekem! Az internetről töltöttem le ingyen. Tettem egy felkiáltó jelet oda ahol baj van és most fogalmam sincs mi legyen, mert ha balra alkalmazkodom és ráhímzek a felső szalagrétegre, akkor mi lesz jobbról? Ah!


Évelő spenót. Rengeteg van, mint minden évben. Nem is ültetem, ez a hely meg van hagyva neki, itt nőhet. Addig van, míg az első fagyok megérkeznek. Akkor összeesik és a lehullott magokból jövőre újra nő.



Esszük nyersen is szendvicsbe salátaként és ma párolt zöldséget csináltam a rántott húshoz, abba is dobtam két marékkal. Ártani nem árt, sőt! Folsavból biztos nincs hiányunk.

11 megjegyzés:

Rita 2015. szeptember 3. 20:35  

Nagyon gyorsan haladsz ezzel a szép képpel!

Spenótot lehet, hogy nekem is érdemes lenne vetnem...

Tüzes Beáta 2015. szeptember 3. 21:00  

Naná! Az évelőt. Árnyékos helyen van, szereti.

CathlenKata 2015. szeptember 3. 21:13  

Mesés a kép! Hiába a Mirabilia nekem is nagy kedvencem. Bár ez a télapós új mert eddig csak lányokat láttam :-))
Sajnálom , hogy gondod van vele.:-( Nem lehetne úgy folytatni mintha nem hiányozna az az egy sor, vagy nagyon látszana?
Mindig megcsodálom milyen sokat haladsz, csak ritkán szólalok meg.

Ilyen spenót nekünk sem ártana , de sajnos nem családi házban lakunk nincs hova ültetni :-(
Üdv:Kata (katamese.hu)

Tüzes Beáta 2015. szeptember 3. 21:20  

A spenót jó. Mi sokat eszünk, mert van. Mióta a reklámban láttam a spenótos spagettit, azt imádom.Faljuk.
Még nem tudom hogyan folytatom. Talán újra a bal oldalról, a széléről...

Vera 2015. szeptember 3. 21:59  

Miért nem nyomtatod ki mégegyszer a mintát, csak most rendesen...ügye erről maradt le sor?
Én már jó néhányszor megszenvedtem kapott mintákkal, mert minden lap másképp volt nyomtatva, és mikor egymás mellé tettem az íveket, még a sorok sem passzoltak, maradt ki sor, de volt olyan is, hogy mindkét íven szerepelt ugyanaz a minta, nem volt a minta jelölve.........olvashatatlan volt a minta...
Tudom van más megoldás is... én a nehezebbet választottam..
Egy biztos gyönyörű lesz a hímzésed, ha elkészül...mint mindig...

Tüzes Beáta 2015. szeptember 3. 22:16  

Nem maradt róla le a sor. A fotózás miatt össze nem egyeztethető. A nem scannelt A4-es oldalak a fókusz miatt különböző nagyságú négyzetek.Nehéz passzintani.

Vera 2015. szeptember 3. 23:33  

végül is nem ezt mondtam én is?,csak Te szebben írtad le...ha---ha..

Palkó 2015. szeptember 4. 7:51  

Hát ez pocsék helyzet... én ilyenkor szoktam néhány hónapra sarokba vágni az egészet... pedig nagyon jól haladsz vele!
Találj ki valamit, hogy pótold azt az egy sort, csak kreatívan, mint mindig! :)
A spenót tényleg jó a szervezetnek... én csak nyersen, salátában szeretem :)

CathlenKata 2015. szeptember 4. 10:00  

Én a fagyasztott spenótot úgy készítem el mint a nokedlit, tojással , lisztel,fokhagymával összegyúrva. Kicsit pihentetem és forró vízben kiszaggatom, ha feljön a tetejére leszűröm és reszelt sajttal tálalom.
Nagyon régen kaptam ezt a receptet és azóta eszi meg a fiam a spenótot, másképp nem. :-o

Anette kincsei 2015. szeptember 4. 10:16  

Szia Bea!
Csodas a telapod alakulasa!!Nem is latszik a hibazas. En a helyedben folytatnam, mintha mi sem tortent volna. Vagy ha nagyon lenyeges a kulonbseg es szukseges a bontas, akkor bonts.....szerintem.....
Nem semmi a "spenotosod"!!!En is imadom!!!

Andulka 2015. szeptember 4. 15:16  

Nagyon szép lesz a télapós képed, remélem sikerül kijavítani a hibát!