Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. október 3., szombat

Festés



Hengerrel, ecsettel asztalon állva. Arról kényelmesen elértem nagy felületet.


Haladunk. Én a festéssel, a férjem leszerelte a karnisokat, kihúzta a szekrényt és porszívózott. A fal festése egy jó nagy takarítással is együtt jár.


Pihentem, megint festettem. Este 7 felé még megcsináltam azt a kis részt a sarokba, de már nyűglődve. Ki kellett használni, hogy volt segítségem. A szekrény felső polcát levette a férjem, mögötte kifestettem és Ő visszarakta. Az nehéz, egyedül nem bírtam volna leemelni.  Ma már 5-kor kelt, ment dolgozni és a többi rám maradt. Az már nem volt sok. 8-kor keltem, főztem egy kancsó teát, felraktam főni az ebédet és délre végeztem a festéssel. A fűszertartó polc éléről lekopott a festék és lakkragasztóval feltett pamutcsipkével fedtem. Van sejtésem hogy fog kinézni fél év múlva..., de vízbázisú a ragasztó, így ha addig nem jön le, könnyen leáztatható. Vagy nem. Mindegy, most ezt is rendben akartam látni:


Lesúroltam a fűszertartók ragacsát és visszaraktam, azután megtisztítottam a képeimet és a helyükre kerültek. Sokkal jobban mutatnak ezen a krém színű háttéren:


A nagyján túl vagyok. Holnapra hagytam az ablakok pucolását, függönymosást. Elfáradtam. Ma már csak ülni akarok és blogokat nézni.

14 megjegyzés:

agnesordog 2015. október 3. 17:28  

Nagyon ügyes vagy, gratulálok !

CathlenKata 2015. október 3. 18:20  

Atyavilág! Elhiszem, hogy elfáradtál,ez nagyon nagy munka.De csodás lett.
A képek a falon....hmmmmmm :-)
A kandallós képpel tudtál haladni, vagy most pihenteted? Látod azért a kövek rakosgatása sem jobb egy pixeles képnél. Én biztos keverném a színeket. De szép lesz ha kész lesz!

Tüzes Beáta 2015. október 3. 18:33  

Jól írtad Kata. A mozaikos kép is nagyon pixeles. Közelről nem is látom ami készül, csak a fotón amit készítek róla.
Ez nagy meló volt valóban, de hihetetlen jó minőségűek ezek a festékek. Nem csöpög, egy réteg is fed. Konkrétan női munka.

Edit 2015. október 3. 19:36  

Nagyon jó ez az új szín! És nagyon ügyes vagy. Én biztos nem állnék neki egyedül ilyen munkának.

erdoseva55 2015. október 3. 19:39  

De szép lett! Ránk is ez vár, hamarosan!
A képek szépen mutatnak, nagyon kiemeli őket a halványabb háttér!
Ekkora munkában elhiszem, hogy elfáradtál. Nálam ez minimum egy hét lenne, illetve lesz!

Palkó 2015. október 3. 21:01  

Nem csodálom, hogy elfáradtál! Nekem ez egy hét lett volna . vagy több... :)
Nagyon szuper lett, tetszik a szín! És tényleg csodásak a hímzéseid! :)

Vera 2015. október 3. 21:36  

Ügyes vagy... egyedül sosem lennék kész, neki sem fognék...

Katici 2015. október 3. 23:02  

Ez igen! Le a kalappal előtted!
Teljesen más a hangulata így, a világosabb színnel. Nagyon szép lett :)

Névtelen,  2015. október 4. 0:12  

Bea, egy hős vagy! :) Nagy munka, nagy változás, nagy sikerélmény lehet, hogy mindezt magad, családilag végezted el.
Képeid gyönyörűségesek! Jó pihenést! :)
Brigi

Fáni 2015. október 4. 9:44  

Gratulálok, nagy munkába kezdtél. Jövő nyáron rám is ez vár, már nem halogathatom tovább.
Ilyenkor jönnek az új ötletek, egy kis változás, és mindjárt más színben látjuk a világot.

Rita 2015. október 4. 19:46  

Le a kalappal! Szép, újrafestett konyhában méginkább ragyognak a képeid!

Névtelen,  2015. október 6. 11:34  

Gyönyörű ez az új szín! Ügyesek vagytok!

Lia

Le trame della Galaverna 2015. október 6. 23:54  

Mamma mia i tuoi quadri appesi sono incredibili complimenti.