Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. november 26., csütörtök

Darkwing Manor


Kész!


Felhoztam a pincéből a karácsonyi képeimet. Mindig meglepődök, mert megfeledkezem néhányról. JÉ! Ez is van.


Elképzelhető, hogy erről is írtam már. De ha nem: a keretet én készítettem és egy barkács boltban vettem bútor gombokat, amire díszeket lehet akasztani. Ez az ötlet nekem nagyon tetszett.
Arra emlékszem még, hogy nagyon kezdő voltam, de nagyon akartam a keresztszemezést megtanulni és az előírásnak megfelelő fonalat és vásznat vettem. Kezdőnek lenni drága mulatság. Bénán is került a keretbe, de nekem ez emlék és sok mindent juttat az eszembe.


A korlátot is feldíszítettem. Egyre jobb a hangulat itthon.

11 megjegyzés:

Le trame della Galaverna 2015. november 26. 18:53  

Beautiful stitching congratulations

Fáni 2015. november 26. 19:34  

Annyira jó lett a hímzésed, nagyon tetszik.
Nagyon hangulatos lesz a lakásotok. Nekem valahogy nem nagy kedvem van a díszítéshez, ilyen még nem volt.
Most mi megyünk a lányomékhoz / Édesanyám, a fiamék /, a többi napon egyedül leszek, talán ezért?

Tüzes Beáta 2015. november 26. 19:52  

Egyedül nagyon jó tud lenni. Néha.

Anette kincsei 2015. november 26. 21:49  

Csodas, mind a himzes, mind a kellemes karacsonyi hangulat a lakasotokban! Nagyon szepek a regi kepeid is. Jo otlet, hogy ilyenkor a karacsonyiakat teszed ki a falra. Olyan szivet melengeto volt ahogy leirtad, hogy mit erzel az elso muved irant, olyan igazi ez az erzes. Sok keprol eszembe jut nekem is ahogy keszitettem.


Katici 2015. november 27. 9:06  

Nagyon tetszik a hímzésed, csodálom a kitartásod, a lelkesedésed, amivel készült :)
Hangulatos az otthonotok is. Jó ilyet látni!

CathlenKata 2015. november 27. 18:27  

Nagyon jó lett a szellemes képed! A lakásnak meg csodás karácsonyvárós hangulata.

Vera 2015. november 27. 21:43  

Jók a régi képek. Azokat a villogásokat nem adja vissza igy a fotó... Szép lett..van még helyed?Hangulatos...

Rita 2015. november 28. 18:49  

Gratulálok a kész hímzéshez! Jó társaságba kerül!

Cat 2015. november 28. 20:04  

Nagyon szép lett a hímzésed! :-)
Jó látni a korábbi munkáid. :-) Remélem egyszer nekem is lesznek ilyen képeim, amiket advent idején ki tudok rakni. :-)Jelenleg amit kivarrok, mindig elajándékozom. :-)

Palkó 2015. november 28. 23:02  

Tényleg karácsonyi hangulat van már Nálatok! :)
Szépek a képeid nagyon!