Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. november 30., hétfő

Elővettem a félre tett képet...




...és folytatom. Az alsó betűket, alatta a csipkehímzést és bal oldalt az alpesi legelőt hímeztem a tehenekkel.


Szombaton megvettem egy csokor fenyőágat,


hogy elkészüljön vasárnapra az adventi koszorú, mert az első gyertyát meg kellett gyújtani. Biztonságot ad a szokások betartása.



Vaku nélkül érezhető az igaz meghittsége ennek a kis polcnak.


A maradék fenyőágból és az itthon található díszekből lett a bejárati ajtóra is egy ünnepi koszorú.

A férjemet régóta kérem, próbáljunk helyet nyerni a szobámban az ágyam karfájának a kisebbre vételével. Most volt ideje és bátorságot merítve elkezdtük úgy, hogy leszereltük, lebontogattuk a bútorszövetet és megnéztük, hogy mi meg tudjuk-e oldani itthon. Igen! A vastag 30 cm-ből levágott körfűrésszel 20 cm-t:



A maradék oldalára újra ragasztotta a szivacsot és borította evvel a bélésszerű anyaggal:



Én pedig újra szabtam a karfára a bútorszövetet. Olyan cérnával varrtam, amit ha el akarnék szakítani, előbb vágja le az újjamat, mint megadja magát. Ez fontos volt. Ez is. Miután megvarrtam a  a huzatot, kimostam." Szép" fekete kávé színe volt a mosólének. Három napig tökörésztünk vele és nyertem 40 cm helyet! Ez azt jelenti, hogy teljesen ki tudom húzni a fiókjaimat és  oda férek rendesen a redőnyt felhúzni. Szuper! A cica és a kutya nem találta a helyét. Mikor kész lett, azonnal jólesően elfoglalta. Velem együtt. Nekem is nehéz volt száműzöttnek lenni.


9 megjegyzés:

Vera 2015. november 30. 18:39  

NNnnnna ügye?ügyes.............!!!!!!

Tüzes Beáta 2015. november 30. 18:48  

Ugye bizony. Köszönöm a lelkes noszogatást koszorú ügyben.

Edit 2015. november 30. 19:19  

Jó, ha van, aki meg tudja csinálni ezeket a dolgokat!
A hímzésed szépen alakul! :)

Rita 2015. november 30. 21:00  

Szép a hímzésed.

Emlékszem, hogy csodáltam anno a mézeskalács házikódat, mikor mutattad itt a blogon. Még mindig tetszik.

Huh, micsoda munkákba bele mertek vágni a férjeddel! Le a kalappal!

Le trame della Galaverna 2015. december 1. 0:17  

Wow there is a beautiful Christmas atmosphere

Névtelen,  2015. december 1. 9:03  

Jaj, de szép ez a kép!

Nagyon jól sikerült az ágy, gratulálok!

Lia

Unknown 2015. december 1. 9:59  

Deine geschmückte Kommode ist wunderschön! Ein fantastischer Anblick mit so viel Liebe zum Detail..wunderbar..
Liebe Grüße Sandra

Palkó 2015. december 2. 7:43  

Annyira csodállak érte, hogy bátran belevágsz dolgokba, és sikerrel meg is oldod! :)
A kép pedig csodás lesz! :)

Isabelle 2015. december 3. 11:26  

What a sweet Christmas atmosphere !!! Very nice !!!
Wishing you a lovely day,
Isa