Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. április 28., csütörtök

Bagoly és Tomb Raider



Athena a fészekkel együtt tartja a baglyot és a színek csak erre a részletre aranyat kívántak ízlésem szerint. Valamiért ez nekem a kép központja. Lassan kész vagyok a kép felével. Egy hónapja öltögetem.



Ez pedig egy két éve eltett paradicsomlé. Nem tudtam rájönni hol lett a celofánon rés, de a lényeg, hogy a folyadék elpárolgott. Nem bontom ki, mert tetszik.


Hatalmas Tomb Raider rajongó vagyok! Nagyon sok évvel ezelőtt együtt játszottuk az akkor 6-8 éves fiammal. Ha elunta én vittem tovább a pályákat. Azt hiszem az első lemezen kívül 5-öt végig vittünk.
Most eszembe jutott és fel is telepítem. Kíváncsi vagyok tudok-e még játszani vele, illetve mit tud vele a gépem kezdeni? Egyáltalán telepíthető még az újabb rendszerre?

10 megjegyzés:

MJ 2016. április 28. 20:12  

Ollé! Paradicsomlevet még nem láttam így összemenni. Lekvárt már igen. :)

Rozy 2016. április 28. 21:55  

Nagyon szép lesz, ez még csak a fele? pedig már most rengeteg munka van benne. Azok a részletek, gyöngyök :-))))))

Vera 2016. április 29. 4:47  

Szépen alakul... Hamar elkészül... "paradicsomsürítmény"lett.

Rita 2016. április 29. 13:26  

Bámulatos ez a kép! És élőben milyen szép lehet!

CathlenKata 2016. április 29. 22:18  

Gyors vagy mint a villám! Nagyon szép lesz.

Palkó 2016. április 30. 11:11  

Ó, ez gyönyörűséges kép! Hihetetlenül gyorsan haladsz, látszik, hogy élvezed! :)
Szép hétvégét kívánok!

Anik 2016. május 1. 14:05  

Nagyon szépen alakul a hímzésed!!!! Gyönyörű lesz!!!! A paradicsom"lé" nagyon vicces!!!! :)))

Jucus 2016. május 1. 17:39  

Csodaszép lesz Athénád! Ha bagoly van rajta, akkor már csak telitalálat lehet! :o) Imádom a baglyokat!
Az a paradicsom! :o)