Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. július 28., csütörtök

Árvácskák


Még két virág hímzése hátra van. Tegnap már nézegettem textilt, mert ez konkrétan egy táskához tervezett rendkívül szép minta. Nem láttam megfelelőt.


Esik. Egész nap esik. A cica reggel mégis szárazon került be. A lábtörlőn várakozott. Eszik és utána hosszan mosakodik. Azt mondja a férjem: ez a lány tisztaság mániás. Hihi.


Az eső ellenére is elment a férjem kenyérért. Jól néz ki a képen ahogy megérkezik, le kellett fotóznom!


Fagyit válogattam a bolt mélyhűtős részlegén. Felfigyeltem a nagy piros betűkkel feltüntetett akció feliratra. Na, nézzük mik vannak. Lángos. 8 db 225 Ft-ért. Annyit nekem megér és imádom! Ma elkészítettem a felét. Nyami!

13 megjegyzés:

Névtelen,  2016. július 29. 7:59  

Ez a minta nagyon mutatós és elegáns. Csodaszép!

Lia

CathlenKata 2016. július 29. 10:53  

Nagyon szép a mintácska!
Lángos.... nyamm nyamm:-D

Fáni 2016. július 29. 11:32  

Nagyon szépek a virágok :)
A lángost én is szeretem, van egy jó receptem, amit keleszteni sem kell, csak az a tömény olaj szag ne lenne.
Látom, földönkívüli vendég hozta a kenyeret :), bocs , de olyan murisan néz ki a férjed, remélem nem bántottalak meg

Vera 2016. július 29. 13:22  

Ép mutattam Ernőnek, hogy néz ki a Józsi bevásárlás után, közben nevetve mondta, olyan mint az ET. bocsika...jó a kép...
Érdekesek ezek a cicák...Nálunk is tegnap leszakadt az ég, a cicus mégis tök szárazon jött elő a garázsból keresztül az udvaron...

Aranyos a hímzésed...

Palkó 2016. július 29. 15:49  

Nagyon szép ez a minta. Tényleg olyan elegáns!
A lángost pedig én is nagyon szeretem! Ez gyorsfagyasztott? Hol lehet ilyet kapni, melyik üzletben?
Szép hétvégét Nektek!

ALICE MARGAUX 2016. július 29. 16:26  

Beautiful stitching, I can't wait for the finish. Happy Stitching Alice Margaux.

Unknown 2016. július 30. 10:25  

Die gestickten Stiefmütterchen sind ein Traum! Du hast so fantastisch gearbeitet, wunderschön.
Liebe Grüße Sandra

Cat 2016. július 31. 6:37  

Gyönyörű ez az árvácskás minta. :-)
A cica cuki! :-)

MJ 2016. július 31. 15:10  

Csodaszép virágok és hát az az árnykép, az maga a csúcs! :)

Tüzes Beáta 2016. július 31. 20:15  

Háhá! Dehogy sértődöm meg, én is marslakónak láttam a férjem a hátsó fényben.

Tüzes Beáta 2016. július 31. 20:17  

Palkó: a Tescoban lehet kapni, leárazás nélkül 447 Ft. Nem vészes.

Jucus 2016. augusztus 8. 19:57  

Jajj, ez az árvácskás hímzésed valami csodaszép!
Smarni...ismered? Felénk, svábul hívják így a császármorzsát...azért biztos így is fincsi volt, mert jól néz ki!
Lángos! Nyami! Utoljára Harkányban ettem két hete...világfinom volt!