Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. szeptember 29., csütörtök

Aranyos angyalka


Találtam egy tündéri angyalkát! Azonnal bele is kezdtem.


Nekem nincs veszélyérzetem a minta közzététele miatt. Tudom, hibásan... De ezt mindenki
csinálja meg!

Ma felhoztam az őszi díszeket tartalmazó dobozt. Boszi paróka és minden más kellemes hangulatú. Hűtőmágnessel megtámogatva egyenlőre ezt az egy barátságos szellemet raktam ki. Ma kimondottan meleg volt, a többit majd később.



A medence el lett téve. Alatta  vakondtúrás járata:



9 megjegyzés:

Fáni 2016. szeptember 29. 20:29  

Valóban helyes kis angyalkát találtál.
Igen a nyári dolgok helyét átveszik az ősz jelképei.
Jó idő volt, de már érezni lehet, hogy ez más....

Rita 2016. szeptember 29. 20:50  

Cukiiii!
Jó dekorálást!

Névtelen,  2016. szeptember 29. 22:16  

Ez már a sokadik tündéri minta, aminek a megvalósulását figyelemmel követhetem Nálad - nagyon jó szemed van a választáshoz, Bea! :)
Élvezetes ez a mostani idő, nem éget a Nap, még lehet sütkérezni az esős ősz és a hideg tél előtt. De a medence korszaka tényleg lejárt... A vakond ténykedése: :)
Brigi

Monika 2016. szeptember 30. 11:23  

Bűbájos az angyalka!!!!!Én nem vagyok képes ilyen nehéz xszemes hímzést elkészíteni.Gyönyörködöm a tiédben.:)

Vera 2016. szeptember 30. 15:06  

Jaj de édes ez a minta....és ráadásul már ebből is milyen sokat hímeztél... ügyi vagy Bea!!!

erdoseva55 2016. szeptember 30. 19:26  

Nagyon kedves a kis angyalka! Köszi a mintát!
Én is kicsit " őszi hangulatba hoztam a nappalit. Neked is van jópár díszed, olyan klassz lesz velük a lakás!
A vakondtúrás mérgesítő! nálunk a palántákat túrta fel, mind , szinte újra kellett ültetni őket!

Palkó 2016. szeptember 30. 20:10  

Tündéri ez az angyalka, tényleg! Gondolom, közben már el is készültél vele... :)

Andulka 2016. október 2. 16:17  

Ez nagyon cuki lesz!!! A villámtűidből pedig légyszi küldj egyet nekem is, hátha akkor jobban haladnék a hímzéseimmel, mert Te tuti, hogy villámtűvel varrsz!!! :-)

Edit 2016. október 2. 17:54  

Nagyon cuki ez az angyalka! :) Mi lesz belőle, ha elkészül? Keretezed?