Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. január 14., szombat

Itt írok köszönetet...


...szinte mindenkinek aki a megjegyzés rovatban véleményezte a hímzést. Hatalmas hála Dórának és Áginak akik felhívták a figyelmem az arc szélén levő fehér foltokra. Gyorsan kaptam a mintaívet és belemélyedtem, mert ez nekem is feltűnt, csak ugye nem merek eltérni az eredeti...  A 754-es szín mellett nincs mintajelölés, azaz színkód, de én ebből azért nem csináltam ügyet, mert az arc színei 7 x2, azaz hét féle kevert színből vannak. de most már biztosra veszem, hogy ez kell oda. Szegény olyan lett így, mintha most hagyta volna abba a meszelést. Ez azért durva hiba egy mintaíven. Nem tudom eléggé megköszönni az észrevételt és továbbra is kérem az ilyen építő kritikákat!
Elíz: a Dusim lelket jelent. Köszönöm. A kép címe eszerint : Gyémánt lelkem. Szép.
Többit személyesen.
Puszi!

1 megjegyzés:

Vera 2017. január 15. 15:11  

Azt gondoltam Ahol"meszes" nincs még himezve...vagy mégis?
Dóra egyébként is egy "tudor"... rengeteg szépséget készített már xszemmel...