Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. február 17., péntek

Riolis kép



Nagyon finom színekkel készül. Összesen háromféle lilával, de ezekből 5 árnyalattal. Egyik: világos lila keverve krémszínnel. Nagyon szép! A minta kézzel rajzolt, szuper! A mintaív könnyen áttekinthető. Isten áldja meg Dórit, hogy a maradék fonalakkal kaptam meg, mert nincs utalás a DMC megfelelőjére.  Illesztgetve keresem a megfelelőket, de még a készlet maradékával dolgozom. A mintaívet én is tovább adom és igyekszem feltüntetni melyik DMC-vel lehet pótolni a fonalakat. Továbbá a levágott szalagok apró csonkjait meghagyta, hogy világos legyen milyenek. Három már van is itthon, kettőnek utána nézek a boltokban. Menni fog.

A kutyusom kezelő lapja:


Alapos volt az ellátása. Reggel még infúzió, utána jöhetett haza. Saját lábon!  Vittünk pokrócot, hogy majd abba tekerve ölben.... A doki azt mondta felesleges, már kint sétálgatnak vele. Megdöbbentő.
Enni csak hígat és keveset kétóránként. Sertés-marha darálthúst főztem és saját lében turmixoltam:
 

25 dkg-ot három felé osztottam. Szerintem túletettem. Nem tudom, de tény hogy uzsira tojássárgát pár evőkanál laktózmentes tejjel gondoltam ki és abból már keveset evett. A cicák  ették meg a maradékot. Együtt fognak hízni.
Jött a postás és míg az ajánlott levelet vettem át hallottam, hogy valami ropog. Kiásott egy csontot és már csak a maradékot vettem el tőle. Megrémültem és most várom mi lesz? A francba! Darabos ételt nem ehet főzve, nem még csontot!

A cica beszagolt a gallérjába és kellő távolságra feküdt le mellette:



Betakartam, szereti a takaró alá ásni magát. Most ebben akadályozva van. Nevetünk rajta, mert kopog mindenen, beleakad. Vicces. De határozottan a tudomásomra adja mit akar. Könnyebb vele mint gondoltam.

13 megjegyzés:

Rita 2017. február 17. 19:35  

Nagyon szép képbe kezdtél!

Jobbulást a kutyának!

Edit 2017. február 17. 19:38  

Ismét szép hímzésbe kezdtél, és megint rohamtempóval haladsz.
Örülök, hogy a kutyus már jobban van! :)

Tüzes Beáta 2017. február 17. 19:44  

Elfelejtettem írni: a mintát bárki kérheti.

Névtelen,  2017. február 17. 20:47  

Hűha, mekkora munkába fogtál - és máris milyen szép a haladás! A kis Polly biztos jobban gyógyul az otthoni illatok között, a vidám takaró alatt. :)
Bevált recept ilyenkor a kutyusoknak a sárgarépás-rizses kása, amit csontos hús levében főzök, a puha húsdarabkákat leszedem, a csontot diéta idején eldobom, a tejfölös túró is jó főtt rizshez keverve. További gyógyulást a kiskutyádnak! Nagyon az ember szívéhez nőnek.
Brigi

Vera 2017. február 17. 21:38  

Jó hogy otthon van... vigyázni kell rá... mint a gyerekere...
Édes ahogy a cica mellé feküdt..
A himzésed meg "csipkeszerű" finom, légies... nem is tudom mivel lehet jellemezni..Nagyon szép...

Tüzes Beáta 2017. február 17. 23:05  

Hála az égnek kihányta a nagyobb darabokat. Holnap: hús,sárgarépa, rizseskása. Vennem kell répát. Ismerem ezt a diétát. Répa vagy alma a babáknak is.

Fáni 2017. február 18. 5:30  

Megint valami gyönyörűség készül :)
Jó, hogy a kutyus gyógyul :)

Névtelen,  2017. február 18. 11:35  

Ezen a képen már most látszik, hogy milyen finom, nőies és gyönyörű lesz. Csodálatosak a színei!

Pollyka jó kutyus. Mielőbbi gyógyulást Neki!

Lia

Andulka 2017. február 19. 17:47  

Jobbulást a kutyusnak!

A minta gyönyörű szép! Dóri akkoriban, ha jól emlékszem ezzel nyert díjat.

amilgade 2017. február 20. 17:38  

Jobbulást a kutyinak!

Tüzes Beáta 2017. február 20. 20:44  

Dóri tényleg evvel nyert díjat.
Kinek küldhetem tovább a mintát?

agnesordog 2017. február 22. 21:30  

Nem is akár milyen díjat -- Ő lett az első helyezett, egy teljes DMC fonalkészlet fadobozban , volt a jutalma , úgy emlékszem :-)

Hogy vagytok? mi ez a nagy csend ? Ez nem rád vall !?

Palkó 2017. február 24. 15:51  

Nagyon szépek a színei az új hímzésednek!
Remélem, a kutyus teljesen meggyógyul! :)