Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. február 23., csütörtök

Szivárvány nyuszi


Horgolok. Ezt a mintát tudom értelmezni. Második sor: minden másodiknál duplázunk. harmadik: minden harmadik szemnél stb.  Amúgy elrontottam, mert hosszú pálcát kellett volna ölteni, én rövid pálcával készítettem és mikor rájöttem, azt gondoltam így is jó.
Mint látszik az eredeti képhez képest a pofiján is változtattam, mert az adott mintán a nózi és a szemek nem tetszettek.
Fonalakat tartalmazó láda és kisolló meg toll mellém téve és kényelmesen a beágyazott  ágyban párnákra hátradőlve horgolok. Ez nagyon tetszik. A toll azért kell, mert amelyik sorral végeztem, oda húzok egy vonalat. Cukiság!!!!
Lila pöttyös szalagot azért kapott a feje búbjára, mert kényeztetem. 


Fehér pomponokat varrtam a kész tündérkére körbe. Szivaccsal töltött apró párna lett belőle és varázsporral fújtam be a végén. Azt kívánom a lányomnak: segítse ez a kis tündér minden elképzelését.

11 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. február 23. 18:53  

Ez a tündér biztosan segíti, csak rá kell nézni. Nagyon szép lett így, pomponostól is. Irigyellek benneteket, ügyes kezűek.

Vera 2017. február 23. 20:38  

Ez a kispárna nagyon édes...Gondolom örül a lányod neki...
Ahhoz képest, hogy nem tudsz horgolni, nagyon jó lett a fej, teste is lesz?
Milyen fonalat használtál?Ez is amigurumi,... egyráhajtásos pálcát írt?

Névtelen,  2017. február 23. 20:40  

Hűha, milyen vidám horgolást készítettél! :)
A hímzésed mesés párnának elkészítve, ahogy a fülvédőre, szőrmére rímelnek a pomponok. A legjobbakat kívánom a használójának és a készítőjének! :)
Brigi

Tüzes Beáta 2017. február 23. 20:42  

Vera: Kötőfonalat használtam, nem amigurumi, nincs ráhajtás. Küldöm a mintát.

Fáni 2017. február 23. 20:58  

Helyes lett a nyuszid, már készülődsz a húsvétra?
A tündérkédbe eddig is gyönyörködtem, de mos így még szebb, teljesen beleszerettem.
Biztosan örül neki a lányod :)
Milyen minta ez? Vagy előző bejegyzésedben benne van , csak elkerülte a figyelmemet?

Tüzes Beáta 2017. február 23. 21:07  

Fáni: egy megjegyzéssel lejjebb a minta neve.
Igen, a húsvétra szivárvány nyuszim lesz.

Fáni 2017. február 23. 21:09  

Köszönöm, időközben visszagörgettem, és megtaláltam. Rá is kerestem, gyönyörű a többi mintája is, csak kár, hogy nem hímzős minták, vagyis nem lehet leolvasni :(, de érthető, hisz eladásra csinálja

Rita 2017. február 23. 21:24  

Nahát, nem is tudtam, hogy a kislányt kék anyagra hímezted. Tündéri.

A nyuszid vidám lett. Tetszik. Senki sem venné észre, hogy elrontottad, különben is csak a saját ízlésedre formáltad a mintát.

JuciKa 2017. február 24. 12:37  

Vidám bejegyzés, szép színekkel készült alkotások!

Palkó 2017. február 24. 15:50  

Nagyon jó lett a nyuszid, jobban tetszik, mint az eredeti :)
A tündérkés párna pedig tündéri (még akkor is, ha ez olyan giccsesen hangzik... :))