Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. március 21., kedd

Les Brodeuses Kávéház


La grande histoire " Paris est un poéme" összefoglaló néven megjelent mintasokaságból egy, de készítek még, mert nagyon jók! A nagy portré után jó készíteni 13X13 cm-es darabot. Ezt viszont nem teszem keretbe, neszi lett belőle:



A belső zseb is csini, a cipzárra üveggyöngy. Ezt elkapva könnyebb húzni:



Nagyon nehéz volt az itthon levő anyagokból választani a hímzővászonhoz illő színt. Tejeskávé szatén és bordó szegő mellett döntöttem. Dísznek az oldalára egy kis csipke, a minta mellé egy szalag került.
Ajándéknak készült a fiam barátnőjének. Sokat utazik tolmácsként.



Pontosan az történt amiről Dóri írt: rossz helyre tettem vissza a fonalat, így lett a pofi erős színű. Nem volt egyszerű rájönnöm, de sikerült. Kibontottam, újraöltöttem, most jó.

8 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. március 21. 19:34  

Ügyes vagy! S türelmed hozzá, csodállak érte. Remélem örült a hölgy neki!?

Tüzes Beáta 2017. március 21. 19:46  

Ma lettem evvel kész, majd.. találkozunk az ajándékozottal. Sokat dolgozik.

Vera 2017. március 21. 21:04  

Nagyon ügyes vagy... nem csak himezted, neszi is kész...ÁÁÁ de ...

Rita 2017. március 22. 9:03  

Nagyon szép kis, nőies darab!

twinpeakprimitives 2017. március 23. 14:28  

♥♥♥♥ Marvelous work ♥♥♥♥

Palkó 2017. március 24. 17:55  

De elrejtetted a végére a kész hölgyet! Pedig nagyon vártam már, hogy milyen is lett. Csodás!
A neszi fantasztikus, csodaszép kis munkás mintát választottál hozzá!
Szép hétvégét kívánok!

Jucus 2017. március 26. 18:15  

Fantasztikusan termékeny vagy és ügyes! Csak ismétlem magam: csodaszép a neszid! A nőcikéd is szépséges lett, megérte a fáradságot és a pofi-szín cseréjét!