Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. július 23., vasárnap

Keretbe tettem...


...az 5 centes szappan képének hímzett plakátját. Az IKEA-ban kaptam ezt a méretet. Hurrá!


Feltettem a fürdőben a falra. Nagyon tetszik.


Szeretem ezt a képet. A mostani részletei különösen mozgalmasak,


én mégis kezdek ráunni. Ma este fürdés után elővettem a kinyomtatott mintáimat és megnéztem mit készítenék szívesen? Egy csomót kidobtam:


Le kellene szoknom arról, hogy rögtön ki is nyomtatom ami megtetszik. A nyomtatópatront és a papírt is pazarlom. Több esetben nem is a nem tetszésről van szó, hanem olcsóbb megvenni a nagyobb készletet, mint az ingyen kapott mintához a fonalat. Főleg mióta a kínai webáruházban minőségi készleteket lehet venni. A Fist ladys képem 25 lapos és 10 ezer Ft-ba került. A színei felbontásán meg nem győzök csodálkozni, mert több nagy képet is készítettem, de egyik sem volt ilyen részletgazdag.
Eszembe jutott a minták nézegetése közben, hogy láttam a Cuore e Batticuore készletek között egy szuper őszi képet és most azért kapcsoltam be a számítógépet mert meg akarom keresni.


Annyira jó, hogy olcsón lehet venni padlizsánt, kukoricát, újhagymát meg mindenfélét. Hekket vettem, mert fogyókúra van. Nem főzök kétfélét, így a család is fogy velem. Csak vicceltem. Ők kiegészítik palacsintával meg egyebekkel. Én csak ezt eszem és újra lefogytam egy kilót. Úgy látszik hetente csak egy fog lemenni.

8 megjegyzés:

Edit 2017. július 23. 22:08  

Nagyon jól illik méretben is a keret a hímzéshez, szuper, hogy találtál megfelelőt. A kislányos képről már írtam az előző bejegyzésedhez, de persze azóta még haladtál is vele.
Minták: hát, szeretünk hörcsögölni, hogy legyen miből választani később. Aztán egy idő után túl sok lesz belőlük, ami addig tetszett, most már nem, én is pont így vagyok ezzel.
Egész jól néz ki a halacskát étel, megkóstolnám.
Nekünk most a cukkini terem őrült mennyiségben, bár annyira nem bánom, mert szeretem.

Tüzes Beáta 2017. július 23. 22:32  

A cukkini egy remek kaja. Ettem én már "cacikinek" is fokhagymával, joghurttal.
Hát, igen. Változik mikor mi tetszik.

Névtelen,  2017. július 24. 8:27  

Nagyon jó lett a képkeret a képhez. Pont beleillik. Persze az a kép magában is nagyon jól mutat.

Szépen haladsz a First Lady-val.

Lia

Névtelen,  2017. július 24. 22:57  

Rengeteg órád lehet a mackós képben, nem csoda, ha másra is vágysz. Kinagyítottam, nézegettem a pixelességét - tudod, csodálom, hogy ennyit bírsz koncentrálni a hímzésre, ekkora felületet gyönyörűen telehímezni a gyakori színváltásokkal.
Jó szemed van a keretezéshez! Mintha a madaras képhez készítette volna az Ikea... :) Ha a fénykép pontosan visszaadja a színeket, akkor a kép illik a fugához, bordűrhöz?
Remek diétás finomságokat találsz ki, a fogyáshoz gratulálok!
Brigi

Rita 2017. július 25. 9:33  

Ügyesen keretezel!

Hetente egy kiló szuper. Csak így tovább!

Palkó 2017. július 29. 7:28  

Gyönyörű lett a kép, jól választottál keretet! Csodaszép lehet a lakásotok, mindenfelé ezek a gyönyörű munkák! :)
A zöldséges kajákat én is nagyon szeretem. Kitartás! A húgom is fogyózott - egy idő után megállt a fogyás, aztán hirtelen fogyott egy nagyobb mennyiséget :)

Andulka 2017. július 29. 15:01  

Tökéletes mintához tökéletes keret! :-)

Jucus 2017. szeptember 1. 21:04  

Hű, mennyit haladtál a kislánnyal!
Ezzel a nyomtatgatással én is így vagyok! :o)