Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. augusztus 22., kedd

Vidám minta


A kastély termeiben más más program van. A kukta a varázspálcájával szervíroz, a tükörtojás is lebeg.( Jé! Elrontottam a tortát. Javítom.) A DJ zenél, a boszik ropják. Aranyos.


Az egyik dobozkát ki kell javítanom. Levált a ragasztott textil. Szerintem csak festeni fogom.


A minta kedves, azon meglepődöm, hogy kaptam olyan dobozt ami dupla tetejű és pont illett bele a minta.

7 megjegyzés:

Edit 2017. augusztus 22. 19:43  

Fantasztikusan gyorsan haladsz, le a kalappal előtted!

Rita 2017. augusztus 22. 20:13  

Hú, de gyorsan haladsz!

Palkó 2017. augusztus 22. 21:00  

Tényleg nagyon vidám minta! És mennyit haladtál!
A doboz tuti szerencsés vétel volt. Nekem mindig az a legnehezebb, hogy megtaláljam a befejezéshez a megfelelő módot...

Holdgyöngy 2017. augusztus 22. 21:53  

Én pedig csak csodálni tudom az összes kézmunkást. Helyesek a minták. Nem tudom hol találod őket, de mindig jókat találsz.

Névtelen,  2017. augusztus 23. 17:57  

Új mintád humoros és szellemes (szó szerint is). :)
Ez az első Halloween-minta, amit örömmel kihímeznék. Csupa játékos ötlet. Abszolút illik Hozzád. A cicás dobozka biztos új életre kel majd a kezeid között! :)
Brigi

Anette kincsei 2017. augusztus 24. 13:48  

De rég jártam a blogokon.... :-( Elsők közt vagy akiket meg kell néznem, te is rendszeres és hű blogoló vagy, én meg néha csúnyán elhanyagolom...
Kedves Bea, utólag is kívánok neked nagyon boldog születésnapot!
A munkáid változatlanul gyönyörűek és ötletesek, szeretem nézegetni őket!
Gratulálok a lányod pónigyűjteményéhez, sajnos az én lányom sem adná őket, pedig nála is egy kastélynyi van. Na de így szépek, egyben!
Szépek a cicás- hímzéseid, le se tagadhatnád, hogy te is szereted a cicákat. :-) Puszi