Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. szeptember 17., vasárnap

Karácsonyi házikó



A Victoria házat vettem alapul,ahol magyarázat van az összeállításra:



Először kivágtam a sablont amire ráillesztem a hímzett oldalt. Oké, de az oldalait nem tudtam szépen összevarrni. Bontottam.  Ezután vettem elő a Victoria magyarázatot és a széleket öltésekkel láttam el:



Hűen követtem a mintát, nekem mégis magasabbak lettek az oldalfalak. ?


Az alja belenézve ronda, így készítettem egy alsó részt, ami befedi. Ja! Nem keskenyítettem a ház falát.



Mikor a ház falai készen lettek hozzámértem a tetőt és az kicsi volt. Ha azt akartam, hogy fedjen +1cm-ert mértem minden oldalról.  Fogalmam sincs mit rontottam el.  De igen találékonynak kellett lennem. Mielőtt a tetőt kartonlapra rögzítettem, befűztem a szalagot amivel függesztve lesz:





A tető túlterjeszkedik a ház falán az én elképzelésem szerint, így puha polár anyagot ragasztottam az aljára ,ez elfedte a házfalak különbségét és tuti lett:


A kádcseréhez volt egy sok éves új kád a pincében. Felcipeltük, átnéztük. Volt egy lepattogzott rész rajta. Naná, hogy kidobni való. Dehogy építjük be. Most két kád vár a lomisra:


Újat vettünk akrilból:

 

Isteni gyümölcssaláta. 7 kilót fogytam. Hurrá!

9 megjegyzés:

JuciKa 2017. szeptember 17. 22:12  

Gratulálok a fogyásodhoz! Gondolom sokkal jobban érzed magad és a fájdalmaid is enyhültek. Házikó pedig csodás!

Tüzes Beáta 2017. szeptember 17. 22:53  

Valóban jobb a közérzetem. A fájdalom pedig eltünt.

agnesordog 2017. szeptember 18. 8:58  

Szuper lett a házikó !
Na és hogy tényleg sikerült fogynod--- ahhoz külön gratulálok !!!!!!

Edit 2017. szeptember 18. 18:18  

Nagyon ügyesen összeállítottad a házikót!
A fogyáshoz pedig nagy-nagy gratula, mert ehhez nem ki akaraterő kell.

Névtelen,  2017. szeptember 20. 13:10  

Gyönyörűséges lett a kis házikó! Álomszép!

Lia

Vera 2017. szeptember 20. 17:20  

Tudtam... nem fog ki rajtad...nagyon szép lett!!!

Cat 2017. szeptember 21. 17:51  

Gratulálok a fogyáshoz! :-)
Szép lett a házikó. :-) Jó, hogy ilyen sok türelmed van hozzá. :-)

Rita 2017. szeptember 22. 22:19  

Micsoda kitartás! Minden téren!