Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. október 19., csütörtök

Dimensions kép keretben


Megalkudtam a kerettel, mert 15x18-as keret nincs, így 15x20-asba tettem és kiegészítettem dekor papírral. De ez a kép nagyon tetszik nekem, idén már díszíteni akartam vele a lakást. A téli képeket a pincében tárolom, de ezt már nem vittem le, megfér egymás mellett a szellemmel.


Na, de ez a most hímzett kép! Minden nap el akarom tenni. Egyszerűen nem látszik rajta mi készül. Ez a részlet egy A4-es lap fele. Adok még neki egy egész lapot, mert van már tapasztalatom, hogy a  nagy felbontású kép nehezen áll össze. Ilyen a HAED képem:


Így aztán ha a kívánt látványt nem hozza két-három meghímzett lap után, akkor kidobom, vagy átadom annak aki kéri. Mert a képnek akkor már szépen ki kell rajzolódnia, mint ahogy az látszik is...,akár a télapó szakállán. Nagyon sok benne a fekete, ez hátráltat. A télapós képben.


Elkezdtem egy másik nagy melót és azt végleg feladtam. Rettentően unalmas és hosszadalmas. Holnap le is vágom a megmaradt vásznat . A HAED kép viszont tetszik. Avval más problémám van. Rossz a mintája. A kandalló fölött csak fekete van, elronthatták a minta alkotói. Ennek utána kell néznem, hogy van-e másik felbontásban, vagy le kell hagynom az utolsó negyedét.  Még nem szántam rá magam, hogy evvel foglalkozzak.


Tegnap az OBI-ban voltam és egy állványon a tavalyról maradt karácsonyi fényeket nézegettem. Le vannak árazva. Hologramos henger 4900-ről 1700-ra. Megvettem. Lassan óraátállítás és én akkor kezdem el a lakást telepakolni fénnyel. Valahol ennek is helye lesz.

5 megjegyzés:

Vera 2017. október 20. 8:30  

Jaj de jó a szellem!!!A kép is nagyon szép,igy gondoltad készre?,,talán egy szép csipke szalag??
Hiába zúgolódsz, szépen haladtál előre...
télapósod is nagyon jó, már tavaly is mondtam, ráadásul Haad kép...
Az utolsó előtti fotót nem tudom mi az..bővebben ?
Szép az új csilvilid, nem bántja a szemed?

Névtelen,  2017. október 21. 10:14  

Nagyon szép ez a kép. Nem lenne jobb, ha a dekorpapír mind a két oldalára kerülne?

Szerintem látszik mi készül. Azok ott bokrok, nem? És ajándékok a háttérben. Szép lesz!

Miért adod fel azt a szép képet? Le akarod vágni? Kár, pedig szép lett volna.

Lia

Rita 2017. október 22. 19:40  

Jók ezek a karácsonyi képek! A Mikulást olyan jó nézni, nagyon szép az arca!

Levágni a maradék vásznat? Nem bánod meg később?

Анна Гончарова 2017. október 23. 8:47  

Очень красивые вышивки!

Tüzes Beáta 2017. október 23. 21:09  

Nem, nem bánom meg. Ami nehéz, azt jobb befejezni. Le is vágtam és így lett egy nagy vásznam.