Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. november 22., szerda

Ajándékok felkutatása


Fárasztó volt és még nincs vége. A lányom szabaddá tette mára magát és róttuk az áruházakat. Sikeres volt, mert két főre tudtam vásárolni. Van egy meghatározott összeg és abból a legtöbbet akarom kihozni, mint mindenki. Ehhez ötletelni és talpalni kell. A meglepiket nem mutatom, de menet közben vettem 300 Ft/darab két kedves díszt  a lakás dekorálásához.


Magamnak meg egy karácsinyi pulcsit az ünnepre (is) . Höhö.
A fiúknak is kerestünk, de az eladó segítségét kérve sem találtunk egyet sem. Ő is meglepődött. Hova lettek? Mind elfogyott. Kár.



Most már fények kellenek a lakásba mindenhová. A képen pont besüt a nap, de este nagyon jó, hogy világít a kis fa. Ennek árnyékában rakom a mozaikot gyorsan, gyorsan, mert a nagy fa helyén áll az asztal. Be kell fejeznem négy héten belül!


Ma már a havas háztetőt készítettem. Szeretem böködni.

7 megjegyzés:

Rita 2017. november 22. 20:53  

Hajrá szép esti fények!

Kata 2017. november 22. 20:54  

Húúú Beám látom turbó fokozatra kapcsoltál! De azért vigyázz magadra nagyon.
Csodaszép a karácsonyi képed! Jó gyorsan haladsz vele!

Holdgyöngy 2017. november 23. 4:44  

Időben elkezdted. Jól érzem ez egy karácsonyváró fácska? Kecskeméten meztelen kis angyalkákat láttam egy kirakatban. Érdekesek voltak. A puttók is azok, de ezek mások voltak. Furcsák. S felhőkön, felhők közt. Ez lenne az új trend?

Edit 2017. november 23. 15:42  

Nagyon szépen alakul a házikód!
Jó hamar elkezdted a karácsonyra hangolódást a fácskával, de úgy emlékszem, minden évben így teszel. Biztos sokat javít a hangulatodon, főleg ebben a csúnya, ködös, sötét időben.

Vera 2017. november 24. 5:30  

Szépen halad a himzésed!
Valamiért már elővettem volna a kis fát... de még lebeszéltem magam... de a nagy karácsonyi szívet amit tőled kaptam azért már kiraktam...Ünnepi hangulat?,,fúúúúúúú... semmi..

Névtelen,  2017. november 24. 9:27  

Közeleg a Karácsony!!!

Lia

Tüzes Beáta 2017. november 26. 17:40  

Én amerikai módira hamar elkezdem a díszeket rakni, de először a fényeket. Igen, a zord hangulat miatt. Nem csak én. A szemben levő házban már minden szobában villognak a fényfüzérek. Szokás dolga.