Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. november 15., szerda

Habos süti


A tetőtéri hálóban az ágy lassan kirajzolódik.


Alíz szoknyája a mozaikon szintén szépen alakul




Több receptből alkotok. Ez Anyósomtól örökölt, kézzel írott, általa kedvelt recept. Ez is. Átmásoltam magamnak mind nagyon rég, ez látszik is a füzeten. Meg kell jegyeznem, hogy a régi sütik melósabbak, nem feltétlenül finomabbak. Ízlés dolga. Arra emlékszem, hogy egy esküvőn volt és ott kérte el a süti receptjét. Az, hogy márványtésztát kell készíteni, egy dolog, mert a somlóihoz is. Nekem a nehézséget az okozta, hogy a felvert tojásfehérjét forró víz felett kell "főzni". Kitaláltam, hogy üveg jénaiban verem fel a habot és azt állítom lobogó vízbe, ahol tovább keverem robotgéppel.. Bevált. Mikor a baracklekvárral kent süti tetejére nagy kanállal kiszedtem, annyira tetszett a habcsókszerű darabossága, hogy nem egyengettem egyenesre. Arra olvasztott csokit locsoltam:


Tényleg esküvőre való finomság. Ma nem volt semmi dolgom, evvel vacakoltam.


Ma először volt jeges a tető.

9 megjegyzés:

Kata 2017. november 15. 21:35  

Nagyon haladsz a képekkel! Szépek lesznek ez már látszik:-)
Ha kéred a keretben lévő kislány fotóját írj a blogomra és elküldöm neked szívesen!

Az a habos csoda nyammm.....

Rita 2017. november 15. 21:50  

Ez az! Pihenjen egy kicsit a fogyókúra!

Tüzes Beáta 2017. november 15. 22:18  

Oh, most már nem fogyizok. Majd nyáron megint. Megtartani igyekszem a súlycsökkentést.

Tüzes Beáta 2017. november 15. 22:22  

Amúgy ebből a sütiből én nem ettem. Soha nem sütizek, legfeljebb egy szeletet.Én csak elkészíteni szeretem. Alkotás ...

Vera 2017. november 16. 18:08  

Ügyes...ügyes és a süti guszta... de visszafogom magam süti evésben ...is...

Fáni 2017. november 16. 18:31  

Gyorsan haladsz a képekkel, a süti mesés, szinte kedvet kap z ember lánya a sütéshez

Névtelen,  2017. november 20. 8:58  

Szépen haladsz azzal a nagy képpel. Jó nagy munka lesz. :)

A süti nagyon jól néz ki!

Lia

Palkó 2017. november 20. 22:24  

Ennek a sütinek tuti nem állok neki, de szívesen lenyúlnám a képről... Még jó,hogy nem lehet, éjszakára már úgyis tilos... :)
Nagyon szépen alakul a nagy képed, és Alízt is kiváncsian várom.

Jucus 2017. november 21. 19:48  

Húúú, de sütííí! Istenien néz ki, ahogy a bejegyzés elején a hímzésed is! Nagyon ügyi vagy!

G-mail - eden az intelligens krémes receptje!