Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. december 14., csütörtök

Babázok és Palkó ajándéka (is)


Anikótól kaptam egy babát. Amikor a kezembe tartottam és néztem, rájöttem ez első felnőttként kapott babám. Emlékeket idézett fel és szorosan magamhoz öleltem mondván sziiiaaaaa! A fiam rám nézett és azt mondta: Ezt ne csináld, már nem vagy kislány, nem áll jól. Kicsit elszégyelltem magam, de rájöttem Ő a felelős felnőttet akarja bennem látni MINDIG, de én most babázok és örülök. Nem érdekel mit mond. Engem is meglepett az élmény, de most már nem a ruha a fontos, hanem a baba és bár elkészítem a karácsonyi ruhát, ünnepek után kap egy másikat, mert ötletek tárháza merült fel bennem a baba láttán.


Kaptam még finom olajokat javaslattal. A pirítósra öntés a legjobb ötlet, mert félek a hő kárt tehet benne.
Köszönök mindent Anikó!


Ma délelőtt elmentem beoltatni magam vírusok ellen és mikor hazajöttem nekiálltam a ruhát kötni.  Igen. Nem horgolom, hanem kötöm, mert az nekem jobban tetszik és Verának igaza van. Előbb a baba, utána a ruha.


Az előre horgolt ruhácska kicsi lett, vissza bontottam.


Már teljesen feladtam, hogy kapok piros mohair fonalat. Két napja West Endbe mentem el ajándékok miatt ( Douglas) és meglátogattam az Éva kézimunkaboltot is. Ott volt. Igaz nem tűzpiros, de gyönyörű! A minta előírása szerint ebből van a sapi és a vállkendő. Ezt nem is merném horgolni, mert a bolyhok miatt nem lehet jól látni a láncszemek közeit. Kötésnél meg ami a tűn van az jól kivehető. Saját ötletből kell meríteni a méretét, ettől kicsit félek....


Ildikó ( Palkó ) is meglepett egy gyönyörű képeslappal és takácsvászonnal is. Utóbbi nagyon jó tapintású hímzővászonnak tűnik. Szívós, sűrű. Ez alatt húzott szálak biztos nem látszanak át! Várom a használatát! Köszönöm szépen!


Arra figyeltem fel, hogy csörömpölnek a díszek. Kicsit megpiszkálta és ott maradt egy darabig dekorációnak a cica. Aranyos kép.

7 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. december 14. 18:48  

Látod, a sötét hajához még jól is áll majd a piros ruha. Teljen örömöd benne. Ez a babázás beszippantja az embert. Nekem, míg egyedül éltem társaim voltak. Helen nevet, ha ránéztem reggelente egyből szép napom lett. Van síros arcú, könnyekkel, stb.Sőt van, aki fiatalabb fiamra hasonlít, már abban a korban, amikor hozzám került. Érdekes. Ahány annyiféle, vannak karakter babák is. Csak az ünnep estéjén leszünk itthon, éppen a fotód miatt gondolkodom mi legyen a fával? Tavaly emiatt nem volt fánk, de nélküle üres az ünnep. Jó lenne gyökereset szerezni, ami majd a kertbe kerül. S talán megfelelően masszív is.Tegnap kellet volna rákérdezni az ültetvényeseknél, ilyenkor sosem jut az ember eszébe.

Tüzes Beáta 2017. december 14. 18:59  

Köszönöm újra!
Nekem műfenyőm van, azért vagyok bátor korán díszíteni. Vigyázz! a cserépben kapható fák sokszor vágottak, gyökértelenek. Két évben egymás után járt így a szomszédunk. Másrészt: a gyökeres fát nem szabad a melegbe vinni, majd utána a hidegre. Ha olyat veszel, akkor maximum 10 fokos előszobai hőbe, utána ki. Bentre vágott fenyő vagy műfenyő. De olyan jó nézni! Kell.

JuciKa 2017. december 14. 20:00  

Pár éve nekem is vannak babáim olyan kicsik mint gyermekkoromba kaptam szeretem őket. :) Még nem ruháztam fel egyiket sem az eredetiben vannak. Neked és a babádnak jó öltözködést kívánok!

Tüzes Beáta 2017. december 14. 20:41  

Na kérem, szóval felnőttként is szeretjük a babákat. Igen. Ez jó, de nekem új.

Névtelen,  2017. december 15. 12:12  

Nagyon szép ez a baba, kedves arcocskája van.

A képeslap is gyönyörű, amit kaptál! A vászon biztosan hasznos lesz.

A fád meseszép. Pötyi cica pedig egy igazi angyalka!

Lia

Rita 2017. december 15. 12:39  

Babázni szuper és kész. Minden életkorban.
A tyúkokat hidegben is kiengedem, de nem szeretnek kijönni a hóba.

Vera 2017. december 15. 15:06  

Szép arca van a babának...és miért ne lehetne felnőtt korban baba, vagy más játék?Látod... JuciKának is van babája...jó lesz ha mesél róla... Nekem gyerek koromba sem babám sem más nem volt... babám most sincs, de plüss állatkák vannak, a fiamtól is kaptam...csak örülj neki, megszépiti a napjaidat...
Én biztos a ruhát horgolnám, vagy nem tudom...majd elmeséled mire jutottál vele...