Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. január 22., hétfő

Alíz szoknyája


A fodor teljesen kész. Pfú, nagyon tetszik! Ma sokat hímeztem és a szoknya is lassan kész lesz.


Egy elhúzódó betegség miatt tegnap tudtam találkozni a Nagy fiammal és a Barátnőjével.  Most került sor a karácsonyi ajándékok átadására. Ezt a könyvet kaptam és nagyon örülök neki!


Különleges nők gyüjteménye.


Tegnap reggel erre a gyönyörű hóesésre ébredtünk. Gyorsan lefényképeztem mert látszott, hogy tapad, azaz olvad, azért tud ilyen magasan leülepedni a hó az ágakon.

4 megjegyzés:

Rita 2018. január 22. 21:32  

Micsoda habos-fodros szoknya!
Jó olvasást!

Vera 2018. január 23. 7:51  

Kacifántos a szoknya, de nagyon szép....jó olvasást ! Én is olvasgatok,mindig elfelejtem megmutatni a blogon...Macskáról szól, jókat lehet mosolyogni rajta

Névtelen,  2018. január 23. 16:08  

Szépen alakul a szoknyácska. Ott egy cuki nyuszi!

A könyv nagyon érdekesnek tűnik.

Lia

Jucus 2018. január 25. 11:42  

Csini kis szoknya lesz ez!
Az a könyv szuper lehet!
Hó nálunk csak latyaknak esett sajna.