Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. február 20., kedd

Díszes S betű


Árvácskával díszített betű az S, a Spring kezdőbetűje. Még ez az aránylag kisebb minta is három napomba tellett. Elismerésem a kisebb minták hímzői felé. Ezt azért mondom, mert mikor a hímzést elővettem, olyan benyomásom volt, hogy ez hamar elkészül.. Nem így lesz. De jó ezekkel a színekkel dolgozni. Lélekemelő.


A paradicsom szépen fejlődik,


a gyömbér első pici zöld fejleménye. Erre változatlanul kíváncsi vagyok.

9 megjegyzés:

Orsi 2018. február 20. 19:02  

A gyömbérrel nem lesz semmi gondod meglásd! nevelgettem egyszer én is egy nagy cseréppel, aztán kiszedtük és megettük :D

Tüzes Beáta 2018. február 20. 19:10  

Hurrá!, jó hír. Én sem gondolom, hogy nem sikerül, de örömmel kísérem figyelemmel első ültetését a fiamnak.

Tüzes Beáta 2018. február 20. 19:13  

Még annyit: minden frissen kiszedett és elfogyasztott zöldség finomabb, lágyabb ízű, édesebb, mint amit veszek. A minősége is nagyon érdekel.

Vera 2018. február 20. 20:14  

Nagyon szép a himzésed!!!Gyömbéről nem tudok... de a többi magot kettesével szokták ültetni általában...nem árt néha gombaölővel kicsit öntözni, hogy ne legyen palántavészes...

Tüzes Beáta 2018. február 20. 20:30  

Ez nem mag. Olyan mint a krumpli. Gyökéren gubó. Köszi a jó tanácsot!

Vera 2018. február 20. 21:40  

nem is a gyömébérről irtam...

Rita 2018. február 21. 15:58  

Tényleg nem semmi az az S.

Holdgyöngy 2018. február 21. 20:13  

Egyszer a Béky László az előadásán mesélte, hogy amit a fáról eszel a legfrissebb, legtápdúsabb, amit hazaviszel már veszít az értékéből, ha otthon áll még jobban. Gondolj bele ami még utazik heteket, áll itt és ott, abban mi tápérték marad? Milyen könnyen, gyorsan készíted a bonyolult mintákat, nekem annak tűnik, csalókák ezek a minták.