Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. február 17., szombat

Janlynn Spring


A nagy képen a tetőnél tartok és sok havat hímeztem. Untam és tegnap megkerestem azt a tavaszi képet, amit majd szeretnék folytatni. Ámulatba estem a friss színek láttán és már nem is raktam el.
Megnyugtatok mindenkit, ha valamilyen ok folytán eltesz képet, félbe hagy, később örömmel veszi a kezébe. Nyugi, minden elkészül!


Mutatok nagyított részleteket. Az Ír ünnep tőlünk távol áll,de azok a cuki kiskacsák! Vagy pipik.


Az esernyő és az eső, a tulipán és minden kora tavaszi virág látványa jól esik. A Spring betűit hímzem most A szöveg úgy szól: tavasz van a levegőben. Picit már most is, én a madarak zajongásán hallom. Amúgy még nagyon fázok ha sokat megyek és nehezen melegszem át ha haza jövök.


  Két évvel ezelőtt kezdtem el a képet és akkor egy parfümös dobozba tettem el a fonalakat. Az illatára nem emlékszem, csak arra hogy ez nagyon jó. Friss, tavaszi illat. Fejembe vettem, hogy újra megnézem a Douglasban.


Két nappal ezelőtt ezt az idő előtt kikelt lepkét találtuk a bejárati ajtó előtt. Kicsit kótyagos volt, látszott rajta hogy nincs jól. Menteni támadt ösztönömmel be akartam vinni, de a férjem lebeszélt: most lesz hernyó. El is pusztult, azóta átlépjük, senki nem tapos rá, tiszteletben tartva a tavasz érkezését, vagy a fene tudja.


Körömpörköltet főztem ma. Hű!( vicces hű) Nálunk azért különleges, mert évek óta nem volt, meg nem is lesz. Nehéz kaja, de semmihez nem hasonlítható ízű pörkölt. Mindig az ötletelés megy ha bevásárolni indulunk, ez nyert.Nagyon sokáig kell főzni, hogy leváljon a csontról a bőr és lágy és...
Jó ez néha.

7 megjegyzés:

Rita 2018. február 17. 19:25  

Csodaszép ez a tavaszi kép. Pont a napokban gondoltam rá(d), érdekes, hogy pont most vetted elő.

Vera 2018. február 17. 22:19  

"Jó ránézni" színe van... Most jöttem rá, ahogy én is a szölö szemeket varrogatom, hogy milyen jó ránézni...Hiányzik a szemünknek a zöld és a színes színek, már várjuk hogy zöldüljön a természet...Szép hétvégét Bea!

Holdgyöngy 2018. február 18. 9:22  

Nálunk a szobában volt tavaly sokáig egy pávaszemes lepke, nem engedtem ki, valahol bent telelt, aztán meghalt, bent. Érdekes többször előkerült a tél során, már azt hittem kirepült, aztán mégis előbújt valahonnan. Szegények , ők is megbolondulnak ettől a csalóka időjárástól.Az egész kert tél is meg tavasz is.

Andulka 2018. február 18. 16:29  

Hű micsoda részletgazdag kép! Téged ismerve hamarosan készen mutatod! ;-)

Анна Гончарова 2018. február 19. 8:22  

Очень красивая вышивка!!!

Névtelen,  2018. február 20. 15:53  

Nagyon vidám színei vannak ennek a tavaszi képnek! A Janlynn képek mindig részletgazdagok. Gyönyörű lesz!

Lia