Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. február 23., péntek

Rozi baba új ruhája




Friss színekkel tavaszi ruhát kapott a baba. Arról másoltam a szabásmintát, amiben kaptam. Teljesen mást akartam. Virágosat, de erre a csöppségre apró mintás vászon kellene és nem találtam nekem tetszőt.


A téli kollekció zacskóban a szekrénybe került.


Először ehhez kezdtem, de menet közben rájöttem nem illik hozzá az egy színű szoknya, készítek hozzá később egy kertésznadrágot.


A helyén.


Tegnap délután készítettem egy forró csokit. Franc ebbe a hidegbe!
Ma megint csoki, pontosabban Nutella tejszínnel:



Az IKEA-ból hozott a fiam sütit. Mogyorókrémmel a tetején, belül roppanós grillázs, vagy mandula, nem tudom. Kerestem a receptjét és láttam még sokan keresik. Valaki az érdeklődők között ajánlotta: vagy tejszínnel vagy mascarpone krémmel lazítsuk a Nutellát. Mert az enélkül szájpadlásra tapadós. Régóta gondolkodom én is hogyan lehetne a mogyorókrémet felhasználni? Ma kipróbáltam a tejszínt. pusztán két decit, kb 2,5 mogyorókrémhez. Nagyon nagyon finom lett, de nehezen vágható, folyós, bár ezt az elkészülése után, hűtés nélkül állítom. Mindegy, most tesztelem. Következő alkalommal mascarponéval keverem. Érdekel úgy milyen lesz az íze és az állaga. Én most piskótatekercset készítettem belőle, az IKEA-s süti alapja a darált keksz és vaj keveréke. Vagy nem, de én arra tippelek. Ismeritek? Tudja valaki a receptjét?

9 megjegyzés:

Csipkeherceg 2018. február 23. 20:31  

Szia :) Nézz itt körül . Sok szabásminta van évek és stílusok szerint. Kis tudással bátran alkalmazhatod a babádhoz is .
http://www.thebleudoor.com/Libraryhome.htm
A ruha maga nem rossz , tetszik a színe és a fazon is illik a babához. Gratulálok hozzá :)

Holdgyöngy 2018. február 23. 20:56  

Rozi nagyon jó helyre került, s nagyon csinos lett az új ruhája!Gratulálok hozzá. Ma olvastam egy könyvben, hogy aki korán tanul hímezni az jobban tudja, "belemegy" a kezébe. Nem jut eszembe a kifejezés, ahogy leírta, de a lényege ez. Szerinted is? Te mikor kezdted? Rád gondoltam.

Holdgyöngy 2018. február 23. 20:59  

Hiányzik a baba ujja? Ó, ezt nem vettem észre.

Tüzes Beáta 2018. február 23. 21:11  

Hiányzik a baba ujja, evvel együtt ő az én különleges babám. Semmi gond!
Igen, gyerekkorban kaphatunk kézügyességi gyakorlatot. Szülőktől, vagy más közeli hozzátartozóktól. Apukám cipész volt, már három éves koromtól emlékszem a műhelyére. Megkaphattam a levágott bőrdarabokat, kincsek voltak. Így működik ez. Örököljük.

Andulka 2018. február 24. 8:55  

Szép lett ez a ruhácska is! A hiányzó babaujj nekem sem tünt fel elsőre.

Vera 2018. február 24. 17:29  

Ez a disz világitás nagyon tetszik...és az a süti... ajjajaj...
Csinos a baba ruha...

Pudding et Biscotte 2018. február 25. 10:02  

A lot of gorgeous cross stitch embroideries on your blog, I love them!

Holdgyöngy 2018. február 26. 18:45  

Akkor innen a kézügyesség, a többit hozzá tanultad. Anyám varrt, látod, bennem semmi indíttatás iránta, pedig nagyanyám is azt csinálta.

Névtelen,  2018. február 27. 9:28  

Ez a baba gyönyörű, és nagyon bájos ebben a rózsaszín ruhácskában. Ügyes vagy!

Lia