Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. augusztus 31., péntek

Első kalapom


Most horgoltam először kalapot. Tetszik, hogy értelmezni tudtam hogyan kell készíteni. Ezen bizonyára gyakorlott horgolók jót derülnek. Utólag ezt nem is csodálom.


A babával eddig jutottam és elfogyott a krém színű fonalam. De lesz! Az egyik boltból átrendelték a hozzám közelebb esőbe és majd telefonálnak.  Nekem már megint furák az arányok, de várjuk ki a végét.



Ezt a gyűrűtartó cipellőt meg kellett vennem, mert 50 %-kal le volt árazva.  Oldalról nézve nagyon csini. a lányomnak szánom.

Most láttam először tűz lángjával, füsttel készült képeket. Ha van kedvetek nézzétek végig ezt a videót. Megéri.


Mostanra sorban érik be a chili paprika. Olíva olajba lett téve, de ezt az adagot jócskán fel kell hígítani, mert pipettával csöppentve is  nagyon erős.
Alsó képen meg a sok sárga fürtös paradicsom egyik tartósítási módját próbálta ki a fiam. Aszalta. Ettől igen édes lett, szintén olajban és fokhagymával tette el. Ezt nyers salátára érdemes csurgatni. Mindkét fiam szívesen foglalkozik főzéssel. Ez jó.

9 megjegyzés:

Orsi 2018. augusztus 31. 20:57  

azt a kalapot simán el tudnám képzelni nagyban is, annyira jók a színei!!! formája, fazonja.

chili paprika, napraforgó olajban nem jó eltenni? mert én nem nagyon szeretem az olívát...
a paradicsomot hogy aszalta meg a fiad? napon vagy sütőben vagy aszaló gépben?

Tüzes Beáta 2018. augusztus 31. 21:09  

Oliva: igen, szokni kell az ízét. Jó bármilyen olajban. A paradicsomot kitette a napra, alá só került. Mindkettő szívta a vizet.

Tüzes Beáta 2018. augusztus 31. 21:10  

A kalap: én is gondolkodom magamnak nagyban.

erdoseva55 2018. szeptember 1. 8:25  

Jujjj, nekem az a cipő nagyon tetszik! Csodaszép!
Én sem tettem még el paradicsomot aszalva, bár terveztem!
A kalap nagyon jó lett! Ügyes vagy! :)

Holdgyöngy 2018. szeptember 1. 8:44  

Ha nálam ilyen alkotó férfiak lennének! Gyűrűtartó cipő?! Mit ki nem találnak.Amúgy mekkora, tehát kb. 20 cm hosszú? A kalap tényleg csodás, azok a színek!

Vera 2018. szeptember 2. 13:48  

Jó lett a kalap, a színe meg pláne...
Micsoda klassssz cipő..

Jucus 2018. szeptember 3. 14:08  

De milyen cuki lett a kalapka!

Tüzes Beáta 2018. szeptember 3. 17:58  

Holdgyöngy: a cipő hossza kb. 20 cm és talán 15 magas.
Köszönöm, hogy írtatok!

Rita 2018. szeptember 4. 20:20  

Először azt hittem, magadnak horgoltad... Nagyon klassz!

Nekem is mintem jól elolvasott minta sikerélmény. Egy csomó matek. Jó, ha egyeznek a számok:)