Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. augusztus 28., kedd

Tündér és csini lány


Ez a kis "hobó" tündérke lassan elkészül.
De az új kedvenc időtöltésem, a horgolás elsőbbséget élvez. Naná, hamar elkészül, kézbe fogható.
Újan talált mintámnak fodros bugyingója van. Óriási!



Én valamiért nem fekete-rózsaszín ruhában álmodtam meg, hanem halloweenes ruhácskában. Főleg mikor a fonál vásárlásnál egymás mellé tettem a feketét a naranccsal. Vettem fekete organza szalagot, a narancs pöttyös volt itthon. Remélem értelmezni tudom a ruhácska mintáját... Állandóan tanulok valami újat. Ez tetszik.
Ha valaki jár a KÖKI Meseboltjában, leárazva van pár szép vászon. Pl. a fotó alapjaként szolgáló kék csillagos. Fél métert vettem 1 ezerért. Nekem csak a babaruhákhoz kell.

Kiscica: két napja a szomszédomék lettek a boldog gazdik. Pokoli szerencséje van. Itt is szeretve volt, ott is szeretve van. Más cicának nincs ilyen szerencséje. Az utcánkban már harmadszor látok egy rossz állapotú cicát. Kérdeztem ismerőst róla: igen, a cica nagyon beteg, soha nem engedik be. Én csak azt láttam, hogy sebes a füle és nagyon gyenge. Hozzászólásra is csak hang nélkül "nyávog", éppen csak reagál. Mivel ezt a befogadott cicát elvittem állatorvoshoz szintén fülprobléma miatt, ugyanis világos karamell színű lerakódás volt a fülében és féltem, hogy ez atka. Kinagyítva a monitoron nézhettünk bele a fülébe és semmi ilyesmit a doki nem talált...Bla-bla, eszembe jutott megemlíteni az utcán fekvő beteg cicának a sebes fülét. Kérdezte: fehér a cica? - Igen. -Megégett. Fehér bőrű és azok nem mehetnek napra . Valószínű ez elrákosodott. - mondta a doki. Kaptam a rendelőtől egy szállító kosarat és kérte vigyem be, az alapítványuk keretében módunkban áll ingyen ellátni. Óoooh! Nem is tudtam, hogy fehér cica nem mehet napra.
Sajnos a cicát nem találom, a kosarat vissza vittem. Sokat jut eszembe. A lényeg, a felelős állattartás még mindig probléma, nem minden cica szerencsés.

8 megjegyzés:

Edit 2018. augusztus 28. 20:00  

No, azért a te tündéred lényegesen nehezebb diónak bizonyul így első ránézésre, mint az én elefántom. De látom, szuper jól megbirkózol vele. Irtó jól alakul, és annyira szép, élénkek a színei!
Már Verának is írtam, hogy irigylem azokat, akik tudnak horgolni. Én egyszer próbáltam, nem lett szép, elment tőle a kedvem. Most meg már nem hiszem, hogy látnám.
Szóval a horgolt babáid, ruhák és egyebek is nagyon tetszenek.

Tüzes Beáta 2018. augusztus 28. 20:36  

Első próbálkozásra az enyém is béna lett, de közben rájöttem mit kéne másképpen és így tovább. Szerethetőek ezek a figurák, szívesen küzdök velük. A látás nagyon fontos! Egyre gyöngül az én szemem is. Igen érzékeny.

Holdgyöngy 2018. augusztus 28. 21:37  

A kicsi cica jól járt. Ezt a fülérzékenységet ismertem. Éppen ajánlani akartam a macskás alapítványt, Bársonytalpak, ők beteg cicákkal is foglalkoznak. Ha emiatt tették ki a gazdái, szégyelljék magukat! A mintán látható lányt horgolod?Kíváncsian várom az eredményt. Izgalmas.

Rita 2018. augusztus 28. 21:43  

Tetszik a kis vadóc!

Vera 2018. augusztus 29. 8:04  

Szépséges a hímzésed!
A lánykára kíváncsi vagyok, hogy fog sikerülni.

Névtelen,  2018. augusztus 30. 11:32  

Részletesebb ez a hímzés, mint elsőre gondoltam. Nagyon szép lesz.

Ígéretes ez a kis hölgy, nagyon mutatós lesz fekete-narancsban!

Lia

Andulka 2018. augusztus 30. 18:08  

Mindkét lányka nagyon igéretes!
örülök, hogy legalább a kis cicának jó helyet sikerült találni.
A meseboltos anyag nagyon szép, olyan, mintha világítana!

erdoseva55 2018. augusztus 31. 14:49  

Megint mennyi különlegességet látok Nálad! Te is állandóan tanulsz és próbálsz ki új dolgokat. Nagyon klasszak!
A cicák felénk is sokan kóborolnak. A húgom fogadja be őket ideig- óráig, míg gyógyulnak vagy el nem viszik őket menhelyre. Fontos a felelősség, nem is tudom, szegénykék hogy van szívük az utcán betegen hagyni őket a gazdiknak!