Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. december 27., csütörtök

Ki kell pihenni az ünnepeket. Elvis


Az elmúlt három napban csak ettünk, vendégül láttunk és én nagyon élveztem. Most meg jól esik mosni, azaz a hétköznapi munka és a reggeli két pirítós után délután 4-kor éhesnek lenni.
Én még soha nem használtam ételszínezéket, de így elnézve a fenti képet már nem értem miért? A lányom sütött egy rakás mézeskalácsot. Tökélyre fogja fejleszteni a süti gyártást. Hol ezt, hol azt próbálja ki, nagyon szereti készíteni a cukrászati termékeket. Nagyon jól is van ez így.


Kaptam egy rakás gyöngyöt és különleges glittert. Kiborítottam az asztalomra és három nap után ma szétválogattam. Az aprókat külön üvegcsébe és közben azon gondolkodtam, mit lehetne belőle fűzni....


Oh és egy könyv. De rég olvastam! Imádom Elvist, bár rájöttem ezt a könyvet már kivettem a könyvtárból évekkel ezelőtt, de szívesen olvasom újra. Mindent tudok Róla, kérdezzetek bármit!


Én csak úgy tudok a gyönggyel bánni, mint egy gyerek. Fogom a damilt és egymás után rakogatom a tetsző darabokat. Nekem még ilyen nyakba akasztható szemüvegtartóm nem volt, pedig csuda praktikus ha sűrűn kell le-fel tenni. De, hogy folyamatosan ezek a gyöngyök vagy bármi legyen oldalt az arcomon, az zavar.

8 megjegyzés:

Palkó 2012. december 27. 20:15  

Nagyon ügyes a lányod! Én meg sem próbálkozom a mézeskaláccsal...
Elvisről még kérdezni sem tudok... most fogsz megkövezni... :)
Érdekes, a szemüveg-láncot én sem tusom hordani, engem is zavar.
Te is sok mindent mutattál egyszerre... :)))

Unknown 2012. december 27. 20:25  

Ugyan! Megkövezni semmiképp. Nem vagyok fanatikus, csak valamiért kedvelem azt az időszakot minden szempontból mikor Ő élt. Akkor még olyan reményteljes volt Amerika is. Annyi mindenben lehetett hinni amiben én ma is szeretnék!

amilgade 2012. december 27. 20:26  

Szépek és hasznosak az ajándékaid. Idén én kihagytam a mézeskalács díszítést. Az ételfesték engem is érdekel, de még nem próbáltam, de a lányod megihletett!!

erdoseva55 2012. december 28. 8:48  

Nagyon klassz dolgokat látok Nálad! Szép , színesek a mézeskalácsaid, mi az idén erre használatos tollal díszítettünk.
Én is állítottam össze egy mézeskalács házikót, ha lesz időm felrakom majd megmutatni.
Szép lett a szemüveg láncod, engem meg a nyakamban zavar, folyton igazgatom.És Bencike folyton le is szedi a szemüvegem. Valahogy nem tetszem benne neki:))))

Vera 2012. december 29. 8:32  

Ügyes lányod van....Szép színesek a mézeskalácsok...
Gyöngyök.... van aki válogatja van aki összeönti.... Amíg először kaptam, adott volt a szín.... utána meg amiket vettem összeöntöttem... jó nagy butaság volt... akkor még nem tudtam....Igaz nem sok van, de válogathatom mint a hamupipőke Neked is igy összeöntve milyen szépen néz ki
Elvis? Nagy nagy imádattal hallgattam és szerettem a filmjeit is... Nagy döbbenet volt mikor meghalt....és amikor el kezdték pocskondiázni, becsuktam a könyvet, és nem olvastam el....Lehet hogy nekem nem is ez a könyv van meg?... vagy kitudja...
Szemüveg... az olvasón van lánc... nehéz volt megszokni... Előtte valami vékony valami volt rajta, megnyúlott , állandóan összetekeredett... ez ami most van ,már régóta nagyon szeretem...Gyöngyből bizonyára szebb lenne, kérdés mennyire birizgálná a nyakat...Persze sok karcolás ütés éri így a szemüveget.... de hát..... Na most aztán jó hosszú lettem...Bocsánat...

lujza62 2012. december 30. 12:39  

Boldog új évet kívánok!!

Palkó 2012. december 31. 13:09  

Kedves Bea!
Kívánok Nektek én is nagyon boldog új évet, jó egészséget, sok szép - kreatív - pillanatot! :)
Szeretettel: Ildikó

Névtelen,  2012. december 31. 17:01  

Mindennek megvan a maga ideje, a vendéglátásnak-vendégeskedésnek, és a csendeskedésnek is. :) Az év "kötelezően" mókás-forgatagos, bulizós napján boldog új évet kívánok!
Brigi