Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. január 10., csütörtök

Édesség



Köszönöm a segítséget a karácsonyi házhoz. Tényleg, így is szép. A fáról az ablakban ugyan lemaradt a csillag, sebaj! A felső hímzésénél  viszont avval kezdtem, kisebb lett a gyertya és így az asztalterítő is látszik. Megoldódott, kész lett.
Örömmel kezdtem egy vidám hangulatú és "édes" képbe. Dzsem, csoki, lekváros kenyér és még a többit élvezet készíteni.


Marci cica szundikál...



 Igaz, hogy csak rövid ideig, de gyönyörű nagy pelyhekben esett ma a hó, később buta köd volt egész nap.


Lehet, hogy a fotó nem adja vissza hűen, de ezen a futón szokatlanul nagy levelek nőttek az ablak mellett. Tenyérnyiek. Biztos szereti ez a helyet.

Régóta szerettem volna egy új számítógépet. Ma egész nap evvel foglalkoztunk a férjemmel. Szükségem volt a segítségére, mert nem tudtam volna egyedül kiválasztani a megfelelőt. Ahhoz ragaszkodtunk, hogy szaküzletbe megyünk, jól tettük. Olyanokat mondtak, hogy én harmadszori elmagyarázásra is kb. a felét értettem meg. De jónak tűnik, holnapra rakják össze. Én, mint "csak" felhasználó, inkább innen tudok bekapcsolódni a telepítéssel és ahhoz is, már előre tudom, hogy telefonálás hozzáértőhöz..., sokszor. Lényeg, hogy az új gépen már nem nagyon megy az XP, a Windows 8 lesz feltéve és tetszik, nem tetszik meg kell szokni, ezt fogom használni. Kicsit félek minden újtól, fenébe a fél év alatt elavuló modern technikával! De azért természetesen örülök!
 

10 megjegyzés:

erdoseva55 2013. január 10. 19:24  

Szépeket hímzel megint! Nagyon tetszik az ablak mögött megbúvó karácsonyfa.
Az édességet enni is szeretem, nemcsak hímezni :)
Gyönyörű a virágod!élénk zöld, szép tarka, remek helye van az biztos:)
Kellemes időtöltést az új géphez!

Rita 2013. január 10. 19:32  

Klassz lett a haziko!

Jo latni ilyen szep zöld növenyt januarban!

Erika 2013. január 10. 20:18  

Szerintem így még élethűbb is a ház, mintha látszódna a csillag!
Nagyon guszták az édességeid, a csoki különösen:)

lujza62 2013. január 10. 20:30  

szupik az édességek,és hogy milyen gyors vagy:))

Unknown 2013. január 10. 20:44  

Hihi! Az édességet mindannyian szeretjük.

Eliz 2013. január 11. 9:40  

Nagyon ügyes vagy! Ámulok, mindig csodálatos új dolgokkal jössz. Mond mikor készíted őket? Vagy az én időbeosztásom nem a megfelelő!!!

Unknown 2013. január 11. 11:18  

Mikor készítem? Nekem a délutánom szabad. Munka mellett csak este lenne időm nekem is.

Palkó 2013. január 11. 12:23  

Csodálatosan szép lett a karácsonyi házikód!!!
Az új gép... én is váltottam november végén. Meg kell szokni, de sokkal-sokkal jobb!!! :)

Vera 2013. január 13. 9:49  

Remélem bejárattad már a géped, vagy még ismerkedsz vele... Mi lesz az új hizésedből?
Virágod nagyon szép.... Nekem sikerült a krácsonykaktuszomat végleg kinyirni.... sajnos...
Olyan szép a hóesés... persze jobban szeretem máshol nézni... Délutánra itt is lesz....

gromine 2013. január 13. 12:57  

Nagyon szép lett a házikód !