Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. október 28., kedd

Darabokból ágytakaró


A szőnyegen raktam ki. Szabom és rendezgetem már két órája. Tegnap láttam egy filmben karácsonyi  ötletként a skótkockás anyag felhasználását. Hű, abból nekem van, mert én is szeretem. Viszont karácsonyi vásznam mostanra nuku, mert ehhez szabtam mind.


Van már egy karácsonyfákat áruló standom. Érdekes a mintaválasztás mikéntje. Mostanában kijárok piacolni és sikerül második hete 0 Ft-ot keresnem. Mikor a mellettem lévő orra alatt megjegyezte: Hó vége van, elfogyott a pénz, én még fél órát maradtam, majd összecuccoltam. Nahát! Még egy szempont amit figyelembe kell venni, mikor van fizetés.
Szóval vásár és akkor azt hímzem.

11 megjegyzés:

Rita 2014. október 28. 19:38  

Nagyon vidám lesz a takaród! Az élet és a hímzés összhangja ismét!

Palkó 2014. október 28. 21:06  

Bea! Hónapok óta pontosan ilyen kockás anyagra vadászok!!! Hol vetted????
Egyébként szuper lesz a takaró, nagyon jó a színösszeállítás!
A kép pedig csudaklassz, nem gondoltam, hogy karácsonyi vásár lesz rajta :)
Egyébként tényleg igaza van az orra alatt morgónak: 15-e után már csak azt veszik az emberek, amit muszáj... :(

Monika 2014. október 28. 21:12  

Jaj,de gyönyörű lesz a takaród!!!!!!Hű,neki kellene állnom gyorsan::) kettő foltos takarót varrtam eddig életemben, és nagyon szeretnék minden családtagomnak.Olyan finom,puhák,melegek.Mostanában mindenki a Papa takaróját cipeli magával.:)

Hogyan fogod összevarrni? Én maradok a ragtakarónál.Annál bonyolultabbra nincsen erőm.

Mesés a hímzésed !!!

És sajnos igaz: én magamat hozhatom példának,hogy már csak a fizetést várom.Addig a legszükségesebbek.

Unknown 2014. október 28. 21:14  

Nekem is kell még ilyen vászon. Most láttam először én is. Ha visszamegyek veszek még két métert ha van és elküldöm a felét.

Unknown 2014. október 28. 21:22  

Mamka: fizetés: már ilyenkor nálunk is csak a szükségesre van.
Gondolkodom hogyan varrjam az alját... A steppelt bélésanyagra szavazok.

Vera 2014. október 29. 7:04  

Á de szép lesz..Bizonyára megbirkozól az összeállításával...
Nem véletlen mondják ám hogy 15-e után már sokadika van....Ki nem érzékeli??
Sajnos...még tesznek is róla hogy még rosszabb legyen...
Teljesen fel vagyok háborodva....tudom kevés....

Monika 2014. október 29. 9:31  

Steppelt bélésanyag????? Olyan is van???? Azta!
Tulajdonképpen nem akartam panaszkodni,nem is szeretek.Akárhogyan is van,mégis elég a fizetés a következőig.KIcsit költöttem erre,meg arra, néhány könyv, turkáló,meg festenivaló alap...
Legalább megtanul az ember bővölködni,meg spórolni is..)

A tetejét letűzöd,illetve összetűzöd a színét és a hátulját?

Monika 2014. október 29. 9:34  

Én régen sokat túrkáltam és ingekből varrom a takarókat.Tervezem.:)

Palkó 2014. október 29. 10:14  

Tündér vagy, Bea!!! :)
Előre is nagyon köszönöm!
Természetesen átutalom az árát :)
KÖSZIIIIIIIIIII!!!!!

Névtelen,  2014. október 31. 7:21  

Nagyon hangulatos ez a CEB kép,a lányom is kinézte,hogy készítsem el,de már nem kezdek bele,csodás a hangulata,nagyon szép lesz,Bea.
A skótkockás anyag régen kedvencem volt,kb 10 évvel ezelőtt.Kellemes emlékeket idéz a készülő takaród,ahogy látom a négyzetek nem egyformák/?/ várakozással nézek elébe,milyen lesz készen:-)

Palkó 2014. november 2. 12:34  

Szia Bea!
Már háromszor elküldtem a mail-t. Nem kaptad meg egyiket sem?
Kérlek, próbálj írni Te nekem egy mail-t, hátha arra visszamegy a válasz. Köszi!
Csak este leszek megint gépközelben.
Ezt a megjegyzést meg töröld ki :)
Ildikó