Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. november 1., szombat

Torta, pinyáta és a takaró befejezve







A lányom megint remekelt egy Halloweeni tortával. A teteje tejszínes mákos, az alsó gesztenyés. Nagyon örültünk neki, mint mindig, jókedvre derít a lelkesedése, ami nem merül ki ennyiben:



Banyadíszítés is dukál hozzá. Szép fiataloknak és " Piri nénének, a körösztanyádnak is"-ez én lennék:




Filmen már sokszor láttam pinyátát. De élőben most először:





Ezt addig kell ütni, amíg a benne levő cukrok mind kiesnek belőle. Nagy muri volt, mert az első csapásra egyben leesett, visszaakasztás után már alulról ütötték és potyogtak a cukrok.
Ez volt tegnap és mára lecsendesült a hangulat. Gyertyát gyújtottam a halottainkra emlékezve:




Az összeillesztett kockák alá vastag polárt vettem és szegőszalaggal varrtam körbe, aminek métere 134 Ft , nagyon csini lett.
Az előző bejegyzésben fotózott együtteshez vettem még skótkockás anyagot, mert az úgy nem tetszett és az lett a fő vonulat. Az első aki megelégedetten kipróbálta:






15 megjegyzés:

Vera 2014. november 1. 18:47  

Buli volt a javából...
A takarod nagyon szép lett, és milyen gyorsan kész lettél vele... Látom a felavatás is megtörtént.!

Barbaral 2014. november 1. 19:21  

Szuper a takaró, Piri néne és lánya is csinoska :D de nekem a tortaaaaaaaaaa!!!! Valami fantasztikus lett, teljesen odáig vagyok érte!!! Gratulálok lánykádnak, nagyon ügyes!
És ugye, hogy lehet halott szeretteinkre vidáman és csendesen is emlékezni?

Rita 2014. november 1. 19:23  

Ó, micsoda buli volt!
A takaród klassz lett!
Ma én is vettem tök alakú sütiket (marcipánnal volt lefedve a vérnaracsos belső), de ez a torta!

Rita 2014. november 1. 19:24  

Ami kimaradt: hangulatos az új fejléc!

Unknown 2014. november 1. 20:09  

Barbi: bizony lehet és kell is, mert mikor belemerülök az utolsó napok emlékeibe észre sem veszem, hogy alíg lélegzem. Nagy levegőt véve szakítom ki magam a mába.

Palkó 2014. november 1. 21:55  

Látom, jó kedvetek volt! :)
A takaród nagyon szuper lett, és nagyon gyorsan elkészült!

Igen, megkaptam a mail-ed, válaszoltam is rá azonnal. Te nem kaptad meg?

Anette kincsei 2014. november 1. 23:33  

Nagyon ugyes a lanyod, szuper tortat sutott!! Biztos hamar el is fogyott, meg a cica is megnyalta a bajuszat :)
Jok a kepek rolatok, latszik, hogy jo volt a hangulat. Szep let a takarod is, gratulalok hozza, nem kis munka lehetett.

Névtelen,  2014. november 1. 23:49  

Helyes boszik vagytok a lányoddal! :) Jó mulatság lehetett az egyedi tortával, a cukorkák elővarázsolásával. A takarón elképedtem: máris kész vagy egy ekkora munkával - és milyen hangulatos, otthonos darab. Hát persze, hogy a cica is jól érzi magát rajta! :) Bea, mennyi idő alatt varrtad a szépséges karácsonyi takaródat? Vagy bosziként ráolvastál, és hipp-hopp... :D :) :)
Brigi

Unknown 2014. november 2. 0:57  

Brigi: egy ilyen takaró varrása a szabás után nekem 6 óra.

erdoseva55 2014. november 2. 8:10  

Rajongok az ilyen négyzetekből összeállított takarókért! Egyszer én is varrok ilyet, az biztos, de hova is tegyem? Mivel nincs hely, de majd legfeljebb elajándékozom!
Hát ez a buli! Csudi jó lehetett! Nagyon jól néztek ki a képeken! :) A torta meg fenséges, annyira tetszik! Miket ki nem talál a lányod? Nagyon ügyes!

Névtelen,  2014. november 2. 10:00  

Látom volt vidámság!
A takaród tetszik,azt hittem tűzni is fogod,kíváncsi lettem volna rá!A polár anyag az aljára jó ötlet!

Névtelen,  2014. november 3. 19:20  

Vissza kellett jönnöm, hogy nézegessem a takaródat. :) Tetszik a minták összeállítása, ahogy a kockás anyag "összefogja" a többit! Ha a lányod hozzájárul, megosztanád a mákos torta receptjét? Köszönöm! Már amennyiben ha nem szakmai titok... :)
Brigi

Cimpulusz 2014. november 4. 15:05  

Jó az új design! Nameg persze a takaró se kutya!;)

Unknown 2014. november 5. 18:18  

Emőke felvetése nagyon jó! Mikor felterítettem döbbentem rá, hogy arról megfeledkeztem. Igen, talán a közelmúltban evvel is foglalkozom, de most örülök, hogy kész és képtelen vagyok rászánni magam.

Laucica 2014. november 15. 20:13  

Micsoda hangulat van nálatok!!:))