Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. december 17., szerda

Ajándékot kaptam Ildikótóóóól!



Ez kérem egy nagyon illatos párnácska, díszecske. Cukiság és bár azt írja Ildikó:


Szinkronizálom: sajnos nem rózsaszín, de az is van benne...., nyugodj meg, lesz helye! A nappaliban állított fán van egy- két Verától kapott dísz is és azt mondtam a lányomnak, ha öregecske leszek majd és segíteni kell a fát díszíteni lesz mit mesélni drága, már fogatlan barátaimról, akik akkoriban....
Jól van ez így.


Nagyon kedves Vervaco képet hímzek. Bájosak a borvirágos orrú télapók. A kép szuper! (most ezt a szót kell használni, mert divat lett.)



Ma ékszerboltban voltam. Tetszenek nekem ezek a modern medálok, különösen az eper lopta be magát a nekem kell kollekcióba talán tavaszra. Nagyon jók még a PANDÓRA medálok is. Hóembert, nyalókát meg más téli ábrákat is lehet kapni. Hűűű, ott hagytam most, mert az idén a SWAROVSKI kristályokra vagyok belőve.

8 megjegyzés:

Tüzes Beáta 2014. december 17. 21:56  

Írok magamnak: jaj, de jó minden!

Tüzes Beáta 2014. december 17. 23:22  

A Swarovski kristály egy éve befészkelte magát az akarom listára. Egy medál 5 ezer Ft, a most megtetszett eper 20 ezer. Nevetséges. Sokkal mutatósabbak kerülnek sokkal kevesebbe. Biztos, hogy nem fogom megvenni. De álmodozni lehet!

Vera 2014. december 18. 5:10  

Na akkor irok én most...igaz most reggel öt óra van...
Mondogasd magadnak NEM IS KELL AZ NEKEM:...Megnyugszol...Bár tudom milyen amikor befészkel valami...
Aranyos a kis díszed....,és jópofa ahogy írtál rólunk..."fogatlan barátaimról"és öreg... ááááááááááá már nem sok idő kell hozzá,és már öregek is leszünk.../vagy már vagyunk?/

Na minden viccet félre... nekem ez a télapos nagyon-nagyon tetszik...Catnál láttam...
Ellehet küldeni a mintát???????????

Vera 2014. december 18. 5:11  

Ja és egy jó webkamerát kérj az angyalkától...

Palkó 2014. december 18. 17:24  

A Tiéd volt a leggyorsabb :)

Nagyon édesek ezek a télapók! - és szuper gyors vagy! :)

A Swarowski-kristályokat én is szeretem - megcsodálni a kirakatban :)

Bocsi, hogy mostanában csak sokára érek ide, de alig élek... nem, nem vagyok beteg, csak a végsőkig lefáradtam... :(

Andulka 2014. december 19. 14:40  

A télapók tényleg szuperek! :-)

Rita 2014. december 20. 10:20  

Cukik a télapók!

Mindig jól jön egy-két új dísz a fára!

Jucus 2014. december 21. 18:03  

Én is álmodozhatok veletek? :o) A Swarovskikból én is tudnék választani! :o) Nyuszkót választanám Diámnak vagy az angyalszárnyat.
Azok a Mikuk nekem is nagyon tetszenek, cukik tényleg!
Kedves ajándékot kaptál Te is!